Wednesday, August 13, 2008

cristi, viata, universul si tot restul

foarte putina lume se gandeste la ce se intampla acum in cele 2 apartamente a cate 3 camere (sursa: can-can). acolo sunt niste oameni care tin piept calomniilor de o luna. in fiecare zi apare un comenariu nou, mai dement decat toate celelalte scrise pana acum.
nu-i putem ajuta cu nimic. am scris pe blogurile noastre, am tacut pe blogurile noastre, am strans maini de necunoscuti pentru ca simteam in ele acelasi soi de indignare. ii poate linisti asta pe cristi si pe ai lui?

cum ar reactiona mama daca m-ar afla varata intr-o hazna similara? ce as face daca iubitului meu nu i s-ar parea amuzanta "tarfa portocalie"? sefii mei ar intelege vreodata asa ceva?

cristi e un copil dezarmant. nu te poti intalni cu el fara sa-l strangi in brate; citeste cu aceeasi energie cu care fredoneaza din britney spears; poarta discutii academice cu usurinta cu care vorbim noi despre vreme; e prieten cu toata lumea si il suspectez ca are o cumpana mica, un fel de iades, pe care-l foloseste ca sa gaseasca canalul de comunicare potrivit. e lipsit de orice urma de ura sau frustrare. respecta deopotriva cocalarii, tiganii, baietii de cartier, blondele, intelectualii si pun pariu ca nici cu marinesco n-are vreo problema. e peter pan si pana mai deunazi vedea toate minunatiile alea delicioase pe masa. cristi trebuie sa fie bine pentru ca are raspunsul la cea mai dificila intrebare: ce sunt viata, universul & tot restul? trebuia doar sa si-l aminteasca si sa-l dea mai departe celor dragi.

cred ca asta e singurul mod in care il pot ajuta: 42!

2 comments:

Anonymous said...

libertatea nu inseamna sa lasi toti ratatii sa-ti intre in casa, chiar daca e virtuala.
get a life, anonim idiot. esti atat de stupid/a incat nici macar un nickname nu esti in stare sa-ti pui, ca numele in nici un caz nu ti l-ai da. sper ca ruki sa bage comentariile la moderat de acum inainte si sa le trimita pe alea ale tale si ale altor anonimi tampiti ca tine in latrina nevazuta a internetului.
m-am plictisit sa intru pe bloguri si sa va vad peste tot, stricand tot ce puteti strica.

Irina

Irina

ruki said...

irina, hai sa fim zen! :)
am inceput sa sterg mizeriile astea numai pentru ca mi-au gonit prietenii de pe blog. inteleg ca e neplacut sa pui un comentariu langa o gramada de rahat.
altfel, gramada de rahat e inofensiva din punctul meu de vedere. adica ma amuza faptul ca isi pierd timpul incercand sa-mi strice mie cheful. asta nu se va intampla niciodata.
din respect pentru voi, insa, le servesc de-acum o portie de sictir.
lactobarul va redeveni locul nostru de sporovaiala nevinovata, promit!

yop