Saturday, August 16, 2008

antipata si tripata

ce face o tanara urbana cand ramane singura in demisolul ei monescian?
cumpara un bilet pentru studenti(ahhh ce i-am fraierit!!!) si se plimba in voie prin antipa.
habar n-aveam ca soriceii sunt o specie atat de saritoare, insa se pare ca exista vreo trei tipuri de chiti cu care oricine si-ar dori sa fie vecin.

am aflat cum sa-mi fac breloc cu fatisoara mica si pricajita a dusmanului: harsti pielea de pe fata, umple-o cu nisip incins, coase gura si ochii si pielicica sfaraie, se micsoreaza, sfaraie, se miscoreaza. ajungi sa ai un cap de dusman in miniatura, tocmai bun de afisat pe un macreme in sufragerie, printre bibelouri. aici am o obiectie: pai eu, daca-s smechera, vreau un cap al dusmanului chiar mai mare decat dusmanul insusi. cat de viteaza par eu si cat de aprig mai e pericolul daca ma afisez cu un cap de 7 cm? dar cu unul de 50? eheeeeeee...indienii astia n-aveau deloc simtul proportiilor!

colectia de fluturi a lui cartarescu mi se pare din ce in ce mai mica. poate cresc eu, poate ar trebui sa ma feresc de sticlute pe care scrie:"bea-ma!"

mi-a mai placut un fetis. printre idolii si papusile voodoo atarnate nebuneste in cuie fara puteri magive, era si o chichineata din lemn cu o oglinda pe burta. m-am tot foit pana mi s-a zarit varful nasului in ea. va tin la curent cu ce mi se intampla de-acum.

maine is iar singura si am loc sa ma salbaticesc. de luni incepe din nou nebunia! :)

2 comments:

Iren said...

cand ma intorc din pribegie sa mergem la muzeul colectiilor :( ca am zis de o gramada de vreme ca mergem.

ruki said...

mergem,mergem!

yop