Monday, August 18, 2008

cinci si cinci

am 5 degetele verde-fosforescent si 5 portocaliu-fosforescent.
m-am grabit sa ajung acasa pe furtuna fiindca ma asteptau toate pisicile salbatice din cartier. le era atat de foame, incat s-au insirat pe geam, la bucatarie. aproape ca mi-au sarit in castron.
asa-mi place pisiceala asta fara obligatii! pionul meu pica numai pe "no obligations, collect 200" zilele astea. sau, cum ar spune exarhu, pisoi cu 0 stres si nume, cazut din pat cu el si cu 0 complicatii.
ana mi-a spus ca-s singurul om creativ care nu se drogheaza pe care-l cunoaste ea. ma simt prost, aproape. ce caut eu sa contrazic o generatie si o breasla-ntreaga de creativi? ana nu mai fumeaza de doua saptamani. sunt mandra. atat.
cu unghiile astea ma duc maine la serviciu; ioana o sa creada ca am innebunit s-o sa ma dea afara.

15 comments:

ruki popa said...

ana nu mai fumeaza in fiecare zi de 2 saptamani, e formularea corecta (s-a mai intamplat o data in weekend). si da, ana are oja in culori electrice: face bine la cunoscatori si da ameteli necunoscatorilor. asa ca... ai grija, ruki, cui arati ghearele :)

ruki said...

ano,ano! iesi din contul meu de gmail, draga! o sa creada lumea ca sufar de MP.
orcum sunt mandra.
ah, horoscopul meu din ring ma atentiona: ai grija la discutiile despre moda cu oamenii de la serviciu.
deci da, s-ar putea sa ma dea ioana afara cu unghii cu tot!

mirror this! said...

da mah
acum am vazut :))
i-am lasat si lui utopic de la tine... apoi i-am spus adevarata identitate din spatele numelui :D
sorryyyyyy. pupupupupup

ruki said...

eh, nu ma pasioneaza!
desi, daca i-ai facut o propunere indecenta, nu ma dezic...

Iren said...

cum lipsesc de acasa, cum iti dai in petec!

ruki said...

ehe, cum mai joc pe masa!

utopic said...

ma scuzati ca interviu....ana nu mai fumeaza de mai multe ori pe zi de 2 saptamani, indraznesc.

sa nu uitam de parov stelar, anisor, si de dezamagirea din ochii mei, ce-i drept, maari

ruki said...

unde-i atitudinea constructiva? nu-nteleg ce se intampla cu societatea, incotro ne indreptam! duamne!!!

ruki said...

ah, sa comentez ceva si de ochii tai...imi plac!

mirror this! said...

minti de-ngheata apele... si acuzatoare mai mare ca tine n-am vazut: ana nu mai fumeaza in fiecare zi de 2 saptamani, e formularea corecta, m-am citat, deci ce sa mai discutam. pffffiiii

utopic said...

iar mie, degetele tale, consemneaza minunat realitatea-mi!

mersic

ruki said...

grrrrr

Z said...

sunt usor invidioasa :D

ruki said...

nu-i bai, am 3 ciocanoaie de oja fosfo, se ajunge la toate, fatah!
si ai cei mai frumosi ochisori de caprioara pe care i-a vazut ecosistemul, zau!

Z said...

:D blanitza mea greu incercata se catifeleaza sub dulcele tau :)

yop