Thursday, August 7, 2008

sus-sus, pe scara social-rulanta

pentru oamenii norocosi
care stau in dreapta unui parc si in stanga celui de-al doilea
care stau pe ganduri daca sa merga la aviatorilor sau la victoriei, dar, in cele din urma, aleg varianta cu vedere la casutele pentru pasari si la iarba proaspat cosita mecanic
care au dimineti minunate pentru ca mana mana-n mana cu iren
care uita c-au uitat castile muzicale pentru ca traditionala discutie despre nimicuri ii acapareaza
care judeca dupa regnul animal toate fizionomiile cunoscute
care servesc amuzati portia de ring de astazi, care urla apocaliptic pe prima pagina "EA a socat NY-ul!!!"
care, dupa toate regulile boemiei, incep ziua excelent,
pentru ei, zic,
in josul scarii rulante sta un pahar gol,
de sticla,
intr-un picior,
un fost frappe sau cafeluta cu cognac,
care te face sa te-ntrebi ce drac
s-a scoborat pe scarile rulante
la gura cu musteti frappante.

4 comments:

Iren said...

da, dar trebuie sa incercam sa plecam mai de dimineata. poate pleci maine dimineata la 8 jumatate, cand ma duc la dentist :-s daca ai avea si tu drum pe titulescu, am trece impreuna pe langa cazinoul cu palmieri lipiti de geam si am avea o viata exotica.

ruki said...

iaca, eu nu mi-o permit!

ruki said...

uite continuarea: am adormit ca un prunc in albia lui exemplar de molicica. m-am trezit la 10 jumatate, am sarit in rochita de mihaela, mi-am bagat antibiotic in ochiul stang si fuga la taxi.
lenesii nu-s facuti pentru a avea o viata exotica, iar fara tine si simtul tau desteptator sunt pierduta!!!

Iren said...

eu te-am trezit cand am plecat. pareai sa intelegi ca trebuie sa te trezesti, dar se vede treaba ca n-ai interiorizat mesajul :))

yop