Monday, August 25, 2008

cum mai adoarme omul umpic,

cum da narozeala in el!

m-am visat in tara dungatilor si paradungatilor. era o tara tridimensionala, dar numai pentru initiati. daca te uitai din fata la ei in tarla nu vedeai decat dungi bleu pe o mare alba. nimic suspect, nimic zic. daca te trageai brusc intr-o parte, sa vezi si sa nu crezi! o populatie intreaga de locuitori ai dungilor se uita ghidusa la tine. toti faceau cate ceva constructiv- vasleau prelung, isi puneau piedica...numa' ca nu treceau niciodata de marginile dungilor dupa care se ascundeau miseleste. un dungatean tupeist imi facu cu ochiu.
mi-a zis: sari incoa', ca mirosi frumos!
stiu, am facut baie cu fulgi de zapada roz. tu?
eu nu fac baie defel. ma scald in ape iuni, apoi ma clatesc cu putin bleumarin.
scarbos.
tu vorbesti? nu vezi ca ai o litera deasupra capului?
io? ce litera?
habar n-am! nu stiu sa citesc!
stii ceva? voi, dungatenii, sunteti si obraznici, si inculti! parca vad ca va scobiti in nas. eu am plecat de-aici!
scurt!

No comments:

yop