Thursday, August 14, 2008

tusti in patul ei!

in camera mea minimalista exista cel mai mare si mai rebegit sifonier din lume. nu pot scapa nicicum de el, domnul mone crede ca e un obiect de mobilierfolositor fiindca e incapator. atat de incapator e, ca jumatate din populatia chinei ar putea sarbatori lejer jocurile olimpice numai in compartimentul pentru sacouri.
in sfarsit, nu asta voiam sa va povestesc. noaptea asta visam nu stiu ce bazaconii. eram cu el si se misca podeaua sub noi, cautam un loc in care sa nu mai simtim ghemul ala de forfota. intr-un fel erupea parchetul si senzatia de ameteala si neputinta ne tintuia in mijlocul camerei. la un moment dat, aud un scartatit goosebumpic, ca de usa a unei cripte deranjate de temerari care si-o iau rau de tot de la jumatatea filmului incolo. dupa cateva fractiuni de secunda, ma trezesc in fund, cu un tipat scurt si ireal care m-a speriat si mai tare( nu stiam ca gatul meu poate scoate un asemenea sunet; cred ca toti am fost odata sirene si am lepadat din te miri ce motiv coada de peste si corzile vocale, insa n-am uitat de tot de ele). am vazut cu ochi mari, mari de tot cum se deschide usa dulapului si si deplaseaza cu o viteza mica, dar constanta, spre rafturile cu carti. scartaitul cumplit nu era din visul cu podele, poate visul cu podele era din scartait.
la 1:43, cu o perna in mana si cealata mana pe genele unui ochi, intram in camera mariei. ce-ai patit? mi s-a deschis dulapul in somn! vai, biata de tine! stai aici!

si am dormit ingrozitor amandoua, eu cu vis agitat, ea cu afurisenie de raceala in nas. dimineata ne-a trezit domnul mone- racorea curtea cu furtunul. nu va inchipuiti ce usurare pe mine ca il auzea si ea!

la multi ani, maria din camera cealalta!

7 comments:

ruki said...

multumesc, multumesc.
descrierea dulapului mi-a adus aminte de frigiderul din requiem for a dream :D
hugs

maria

ruki said...

sa fie primit!
ce vrei sa spui? ca maine-poimaine ma gasesti despuiata pentru ca ma sperie dulapul si continutul lui?

Iren said...

uite ma ca nu am fost nici macar in stare sa ies din contul tau cand am postat comentariul :)))

mirror this! said...

mmm, ruki... vorbesti cu... tine? :)
la multi mariei din tine deci :)

ruki said...

uite, am inceput deja sa ma cinstesc singura! hai la multi ani mie si sa cresc mare! :)
maria-iren e o furacioasa de identitati, asta e!

Iren said...

nu e vina mea ca stai la calculatorul si pleci fara sa inchizi usa :)))

aici unde-s eu se aud manele si motociclete.of, vreau acasa :(

ruki said...

si acum tot la calculatorul stau, sac-sac!

aici nu-s manele, nici motociclisti, dar am o presimtire ca ne pregatim de nunta. sa fie de la cele 4 duzine de scaune decorate infiorator cu panglicute si matasuri sau bolta din flori artificiale?
daca iti arde de maritis, nu mai pierde vremea! e deja totul aranjat peste gard. vino cu flacaul, comeseni gasim, popa avem, slava domnului!

yop