Monday, October 27, 2008

prietenului meu

imi pare rau. stiu ca tie iti trebuia un prieten, nu un taur cu ascendent in leu si luna in scorpion care sa pofteasca la tine din punct de vedere romantic. asta-ti mai lipsea, bietul de tine!

stiu ca te-am speriat. de obicei ma controlez, nu fac declaratii din astea. eu nu stiu cum sa ma comport cu barbatii care imi plac, asa ca nu ma comport deloc si gata. maximum a ceea ce am facut pana acum a fost sa iau de mana un baiat, dupa ce am stat o zi jumatate de vorba. ah, ar mai fi si faza aia in care m-am asezat in bratele unuia, insa nu se pune pentru ca bausem prea mult vin cu scortisoara si am crezut ca ma pun pur si simplu in fotoliu; am fost foarte surprinsa cand fotoliul m-a mangaiat pe o mana.

acum nu stiu ce m-a apucat, dar m-a apucat prost. tu aveai nevoie de un prieten, nu de un taur cu ascendent in leu si luna in scorpion care sa pofteasca la tine din punct de vedere romantic. iarta-ma, din momentul asta incetez. promit.

11 comments:

Anonymous said...

hahaha

ruki popa said...

da, e funny cu furnici. multumesc

... said...

poate ar fi cazul sa inveti
stiu eu fo doua carti ;)

ruki popa said...

luki, nemernicule! :))
nu vreau sa invat nimic din carti, mai ales din vreo doua. ma las in voia destinului.

Brad Florescu said...

iata o atitudine sanatoasa. lasati oamenii sa-si scrie cartile lor care este.

... said...

asa, asa, talk dirty to me :))

ruki popa said...

cred ca ne-am inteles gresit

Iren said...

ma, vorbesc cu amicul D. iti gasim imediat niste baieti cu capul rotund.
:*

ruki popa said...

:)sa am incredere in amicul D? mai bine o las pe mama sa-mi gaseasca, zau!
un lucru e cert: pana si amicul D e mai inspirat decat mine.

koma said...

e plina lumea de fotolii...

ps: te-am gasit via irene si nu-mi pare rau :)

ruki popa said...

tocmai ma gandeam la asta, ca e plina lumea de fotolii. si cred ca nici mie nu-mi mai vine sa ma asez.
multumesc.

yop