Thursday, October 16, 2008

scooby doo si prieteni sai

ieri ne-am intalinit (noi, prietenii lui scooby- doo) si am pus la cale o surpriza pentru bondoaca noastra preferata. i-am furisat pe supt paturi 23 de numere, plus ghidul colectiei. vinovat pentru captura e comanu.

in fata la studio am putut verifica exact cat de mare e zaru (mare om zaru asta, mare!) si cum eu nu sunt nici fata cu basca din metrou, nici aia din mecu' de la gara. sunt fata cu febra si trandafir roz-bombiniera.

de-abia astept sesiunea de scuipaturi de pe arcul de triumf! dilema mea e urmatoarea: se pune ca iesire in oras? daca da, cine dracu poarta dintii ai buni?

5 comments:

comanu said...

nu se pune c...poti sa ii iei tu. la arcul de triumf merge si fara. gingiile nu ti le poate lua nimeni.

ruki said...

:))
arcul de trimuf nu e acasa :))

comanu said...

si nici pe casa

Iren said...

ma, frate, ce banditi :))))
:* pentru amandoi

ruki said...

muah-muah, soro!

asta-mi aduce aminte de ceva: ai dinti perfecti si toata tigla pe casa! esti cosmarul orcarui barbat care imbatraneste!

yop