Monday, October 27, 2008

stiinta somnului

descoperire epocala:cel mai bun film pentru insomniaci e science of sleep.
il stiu, pe filmul asta il stiu. as putea sa va spun care e replica cea mai stupida ("you're dead, you have lost the battle to cancer") si imi va fi mai greu sa ma hotarasc la cea mai frumoasa (cred ca e aia cand ii da cadou tipei masina de intors in timp-tors in timp-tors in timp si ea intreaba cu ce ocazie primeste un cadou si el ii zice" because for the occasion that i find you pretty" si apoi ea da cu batu-n balta si el zice" ok, maybe you don't deserve it, give it back"). imi plac paturile pe care alearga animale salbatice si faptul ca, in cele mai triste momente, gagiul ii spune ca ii plac tatele ei. and i laof za goat on za cliff. si, ca orice dobitoaca autentica, ma vad sub un costum pisicesc inganand " if you rescue me, i'll be your friend forever. "

acum o sa-l vad a doua oara, pentru ca, dupa o binemeritata ora de somn, m-am trezit dintr-un vis extrem de trist si straniu, fara nicio legatura cu dioramele lui gondry. imi gasisem un partener de fotbal, dar fotbal american pentru ca mingea era oarecum ovala. era un pustan de vreo 7 ani, brunet, cu gaura intr-o nara, fapt pentru care i-am instalat acolo un cercel. in timp ce ne minunam noi de pajistea inundata in nocturna si tarait de greieri, apare o doamna care lamureste ca am nimerit in noaptea in care mortii se intorc sa-i vada pe cei dragi si de-aia s-au pus greierii pe cantat. mi s-a parut atat de trist ca am visat sambata mortilor laolalta cu pustanul mei amator de fotbal american si zgomotul meu preferat , incat m-am trezit imediat.

ce greu se adoarme in ziua de azi si cum ne mai trezim noi cu picioarele in frigider!

10 comments:

... said...

si zici ca e smecher filmu, a?

ruki popa said...

cam da

mo said...

gondry rulz! ;)
o chestie amuzanta: la prima vizionare mi-a placut mai mult the science of sleep decat eternal sunshine etc. la a doua vizionare rolurile s-au inversat. au ramas asa in continuare.

ruki popa said...

nu's ce sa zic, mo. eu cred ca as mai vedea science of sleep de vreo 20 de ori si de fiecare data m-ar surprinde replicile sau dioramele. imi da o stare buna, exact asa ar trebui sa se joace oamenii frumos.

mo said...

pe de alta parte, finalul ala....
eh, poate discutam mai pe larg saptamana asta ;)

ruki popa said...

neaparat!

costel said...

e mai frumos eternal sunshine
science of sleep e f dezordonat. Noroc cu gainsbourg ca altfel nu ma uitam pana la sfarsit.parerea mea...

ruki popa said...

ce face o pereche de picioare lungi!
e un film bun pentru oamenii dezordonati, ca mine.

costel said...

ah a lu gainsbourg! Mi-a luat 5 minute sa ma prind. nu e vorba de picioare lungi, ci eram curios cum joaca. o stiam de cantareata si de fiica cu raporturi ciudate cu ta-su

ruki said...

:))

yop