Monday, October 13, 2008

oamenii obositi umbla cu doua perechi de chiloti pe ei

prin dreptul florareselor de la eroilor, extraordinara mea intuitie mi-a dezvaluit faptul ca am doua perechi de chiloti pe sub pantaloni. n-as putea sa explic de ce tocmai acolo, in intersectia urata si plina de oameni inciudati, m-a lovit senzatia: ruki, you're overdressed.

trezita la 5, dupa mai putin de 3 ore de somn, dupa adaugat vreo 15 slide-uri la prezentarea mea corporatista, dus la marea repezeala, ascultat o melodie batranicioasa, ma gandesc sa trag pe mine niste boxeri (conform politicii noastre de anti-exhibitionism, iren si cu mine ne acoperim cat de cat) si fug cu pantalonii la calcat.

umpic mai netezi, nenorocitii sa asaza pe mine cat pot ei de bine, ca sa-mi ascunda faptul ca dedesubturile mele pozeaza in superman. da-i cu mic dejun, fuga la metrou, casca in metrou, cobora di metrou, fa 3 pasi, bang!- revelatia.

si baga-te rukita intr-o ziua infecta in care alergi la propriu pe ditai tocurile de la agentie la studio si inapoi, bagi sedinta dupa sedinta si descurci deadline-uri in ultimul moment, asta cu doua perechi de chiloti pe tine.

apoi centrul ceh, ade si un film foarte bun, tu la fel: doua pe tine. faci cunostinta cu proful tau, actualmente just Valy, ceea ce iti certifica faptul ca ai trecut prin afacerile externe cu discretie maxima. si mai ai si doua perechi de chiloti pe tine, ratat-o!

uite-asa vine ora 11, termini de scris acest post deprimant, te duci sa dormi ca o vita, pentru ca maine la 9 jumate tre' sa te infiintezi la serviciu cu alte cacaturi creative si, da doamne, o singura pereche de chiloti pe tine.

acestea fiind spuse, ma duc sa-i dau jos!

17 comments:

comanu said...

ce-mi place de tine

mo said...

eu cred ca te-ai trezit dublu-chilotata din cauza ca subconstientul tau incerca sa iti spuna "don't get your panties in a twist, busy woman!" :P

ruki popa said...

:)) inconstient subconstient!

si mie de tine, ba!

Anonymous said...

numai o fata putea scrie asa ceva.

daca nu aveai nici o pereche, ce te faceai?

ruki said...

numai un baietel putea comenta asa.

nu stiu, ce ma faceam? dar vaaai, ce ma faceaaaaaam?

Anonymous said...

ce idee buna; cand mai am pantaloni care cad de pe mine (adica regula) imi pun trei perechi, cum de nu m-am gandit la asta?

ruki said...

sau ai putea sa ramai la o pereche, numai ca adopti stilui super-erou. :)

Iren said...

rusandra, te rog sa nu mai vorbesti despre chiloti. ca daca era frumos sa vorbesti despre chiloti, se purtau deasupra pantalonilor, sa-i vada toata lumea, nu?

ruki said...

ileno, stiu ce incerci sa faci!
ma instigi. speri ca o sa iau atitudine si ma si vezi ducandu-ma la serviciu cu indispensabilii la vedere, militand pentru drepturile acestor veminte defavorizate.
oameni buni, chilotii nu sunt o murdarie, exceptand cazurile in care chiar sunt o murdarie!

raulnecesar said...

nu vreau sa extrapolez, dar mi-ati amintit ca am cunoscut pe cineva a carui porecla era Miroshchi. Mi s-a explicitat ca vine de la mirosi chilotii.

ruki said...

si cum era?

raulnecesar said...

era foarte haios si popular.
(era)

ruki popa said...

daca nici chestia asta de la care i se trage porecla nu te face popular, apoi nu stiu ce!

raulnecesar said...

(a murit)

ruki said...

wow!
ca de obicei, regina gafelor. sorry

raulnecesar said...

:) imi plac reginele, gafele si mai ales comentariile tragice de pe bloguri

ruki said...

))
raul-derbedeuuu! raul-derbedeuuu!

yop