Wednesday, October 22, 2008

mi-e drag de voi, ba!

ce mi-ar placea sa am un carut din ala fain de inghetata si sa stau toata ziulica sa impart bunatati oamenilor tristi!

numai eu as sti reteta exacta a cremei-care-te-face-sa-uiti, cu umplutura-de-veselit si sirop-de-facut-hop-hop.

si as avea si o pereche de clopotei, astfel ca voi m-ati auzi de la mare departare si ati goni pe scari pana la mine.

si nicio suparare nu ar ramane fara leac, si niciun om trist neimbratisat si doftoricit cu bunatate rece si insiropata.

8 comments:

Iren said...

omu' trist vrea cadou!
trebuie neaparat sa-mi cumperi inel cu turcoaz! neaparat! :))
muah :*

ruki said...

stiu ba!
ah, presiunea asta pe umerii mei, o iubesc!
exista vreun ceai pentru femeile dificile?

mo said...

long island ice tea cu o extra-portie de votca? ;)

ruki said...

mo, nu tine! printre sughituri si tavan invartindu-se, ar urla:brataraaaaaaaa! cadouuuuuuuu! brataraaaaaaaaaaa!

mo said...

:))))))))

Iren said...

:|
:|
asta se numeste denigrare!

ruki said...

mimic nu murdareste mai tare imaginea cuiva ca adevarul!

Iren said...

adevarul are multe fete! dar tu arati doar partea intunecata!
malefique ce esti!

yop