Friday, October 17, 2008

vise la pedala

unul dintre lucrurile care ne uneste pe iren si pe mine (da, o sa mor de mana unui obsedat de-al irenei, stiu) este faptul ca suntem ultimele persoane din lumea care nu stiu sa:
patineze
inoate
se dea rolele
si, cel mai important, mearga pe bicicleta.
(nu luati in seama nimic din ce-am scris pana acum. iren nu vrea sa se stie ca nu merge pe bicicleta. sssssssssstttttt!)

noptile trecute am visat ca stapaneam mestesugul. pedalam pentru prima data si nu am cazut deloc. era o siguranta extraordinara in miscarile mele. si precizie. si mergeam, si mergeam...pana cand m-am prins ca nu stiu cum sa ma opresc. lucru care ma amuza teribil in vis: "ha-ha, nu stiu cum sa pun frana! ha-ha". ce-o mai fi si asta?

imi imaginez ca dadeam din picioare in draci pe sub patura, ca asa fac mereu: tresar, ma ridic in miezul noptii precum un zombi si spariu lumea. bine ca eram singura in pat, altfel se ducea dracu totul din punct de vedere romantic.

asa de fain a fost, incat pun pariu ca experienta reala va fi o dezamagire. la fel si cu apa: nu stiu sa inot, dar am niste vise incredibil de intense care se petrec sub apa, ca si cum as fi fost o vietate din adancuri. cele mai fericite momente pe care le-am trait nu sunt legate de marea dragoste sau alte dulcegarii. e vorba despre senzatia pe care am avut-o odata, la o mare gripa, cand am lesinat in cada. m-am pomenit sub o apa turcoaz; alunecam atat de firesc si linistit, ma apropiam incet de suprafata, iar pe deasupra mea trecea o barcuta frumos sculptata cu un amerindian in ea (tocmai citeam o carte despre conchistadori). apoi am simtit ca sunt trasa brusc din apa, ma sufocam zgomotos si m-am trezit horcaind pentru ca nu mai stiam sa respir in afara apei. cineva trantea apa rece pe mine si tipa "ruchi-ruchi".

20 comments:

mo said...

ouch, bine ca a fost cineva acolo cand a trebuit si nu sf. petru mai apoi :P
eu am experimentat asa ceva o singura data in viata - aveam vreo cinci ani si alergam prin casa de parca as fi avut sindromul vacii nebune, cand am dat cu capul de calorifer. dupa asta, m-am trezit in camera cealalta sub impresia ca m-am plimbat prin intuneric catre un punct luminos, ca abia cand am ajuns punctul respectiv m-am trezit. nu, nici in cazul meu nu era sf. petru patruland pe langa porti cu o lanterna...

ruki said...

wow!
e clar, pentru noi doua raiul e ca la mare. tu esti cu statul la soare, eu cu balacitul.
mai avem pana la sf petru, dar uite, am primit o oferta si cred ca-l facem abtibild

Iren said...

mah! tu crezi ca eu nu pot sa dau din casa?

ruki said...

hai, n-ai sange!
ce-ar fi de spus? sforai si demontez televizoare la 1 noaptea. dar stai, p-asta ai dat-o deja! din casa oare?

mo said...

numa-ncet, fara bataie :P

Iren said...

:))) doar nu crezi ca o sa-mi arat asii din maneca aici, ha!

ruki said...

arata-ti manecile numai!

mo said...

presimt o mare bataie cu zahar cubic si batoane de vanilie :P (o sa fiu linsata pt. commentul asta, nu?)

ruki said...

mo, ai vrea tu sa aruncam cu dulciurele in tine!

mo said...

damn! planul meu diabolic a fost dejucat! :>

Iren said...

mo: am putea sa facem insa, din pacate ruki le-ar rontai inainte sa apucam sa le aruncam :))

ruki said...

ha-ha-ha!
funny

Iren said...

cat de apriga esti :(

ruki said...

apriga si indopata, ca un curcan de ziua recunostiintei

Anonymous said...

Subscriu in totalitate, adaug nu stiu sa schiez si nici sa joc biliard. Sigur de obicei nu zic asa, ci stiu, dar nu stiu prea bine. But it's so good to be able to finally admit it!

ruki popa said...

ursule, parca noi stim! (pardon, parca EU stiu).
nu le-am trecut pe lista intentionat.
eu am o problema cu schiatul, mi se pare ca a ajuns atat de la moda printre o anumita categorie de oameni(aia "realizati", evident), incat e de un prost-gust total.
iar la biliard, fetele care habar n-au in ce bila sa loveasca si cu ce parte a tacului sunt super-sexi, deci n-am niciun chef sa invat.

mo said...

PS. voiam doar sa stiu daca se fac inscrieri in clubul oamenilor care nu stiu nici unul din sporturile mai sus mentionate. io pe bicicleta nu m-am urcat niciodata. in copilarie stiam sa patinez si sa ma dau pe role dar intre timp am uitat - am incercat anul trecut, cu rezultate dezastruoase pt. coatele si genunchii mei, cat despre schiat, ar trebui sa se faca o comedie despre prima si ultima data cand am incercat sa schiez. hmm, tre sa postez despre asta!

ruki said...

nu intri tu in clubul nostru select asa, cu una cu doua! nu credem un cuvintel, este lucru stiut ca, odata ce mergi pe ceva cu roti, nu mai uiti cum se face !
vrajitoarea prefacutaaaaaa! ha-ha-ha!

mo said...

tare as vrea sa fie asa, dar cred ca nu se aplica decat la mersul pe bicicleta, darnit! din aceasta cauza imi disper cetateanul din casa care ar iesi cu rolele oricand, cu conditia sa ma chinuie si pe mine, dar eu nu si nu! muahahahahahahaha!

ruki said...

duomnul prietenul lui mo, fata face misto de tine!
garantat!

yop