Sunday, October 26, 2008

bascov, mon amour

bascovul s-a stramtat mult. atat de tare, incat a trebuit sa fac un numar periculos de echilibristica pe bordurile nou montate, cu masinile vajaind in stanga mea. bine ca erau bine montate!

podul de nepiatra care m-a necajit peste masura zilele astea a ciuntit nedrept din curtile oamenilor. ganditi-va la locul prin care ati trecut de cele mai multe ori in viata voastra. dintr-o data, un strat zdravan din el dispare si te trezesti fata in fata cu un miez despre care nu stiai nimic. acum vad limpede in bataturile bietilor gospodari, pot sa ating cu usurinta chilotii de pe sarme, pot servi o bere din fuga, numai ridicand cu subanteles geamul masinii, chiar prin fereastra de la "doi castani", afacerea fostei familii buca, actualmente ionescu. cum ii spuneam eu cuiva, de cand cu largirea asta de autostrada, am senzatia ca trag cu ochiul in intimitatile bascovenilor si zau ca nu-mi doresc asta. familia popa e ocolita de fenomen- in dreptul casei mele se face un sens giratoriu s-atat. in plus, sunt cu casa in fundul curtii, sarma noastra de rufe e la adapost.

acasa e bine. mama cam imbatraneste si e foarte trist. am reusit sa vorbesc cu frate-meu. un cretin, da' e al meu si il iubesc. am avut senzatia aia ca a ajuns ceva la el, in sfarsit. am reusit sa-l scot pana in bucatarie, la o tigara. e lucru mare, o sa mai incerc. dictatorul s-a facut cat un porc, a scapat din hormoniada aia incredibila. si a adoptat un puiut mic-mic si sperios-sperios, un ghemotoc din cap pana-n picioare. florile mamei sunt impresionante, ea la fel. pe silvio il iubesc, si-a amanat plecarea numai ca sa ma vada.

luci a luat-o razna: are telefon, cu tot cu manele de la colegi, insa asculta youtub-uri super-rock cu spiderman. maica-sa zice ca e ok, macar nu-i guta sau ceva. si e geloasa foc: golanul are o iubita. citat " e cam nesimtita aia mica, il pupa in fata mea". presimt ca peste vreo 5 ani il pazeste cu maturoiul, femeie nebuna ce e!

drumul inapoi a fost incredibil. nu vi-l zic, l-am povestit deja cuiva si e suficient.

daca ai ajuns pana aici cu cititul si te intrebi de ce nu esti in carti, iata explicatia: barbatii se cuceresc greu de tot in ziua de azi; nu mai e pac-pac, ca pe vremuri; normal, trebuie sa fac pe inaccesibila. dupa cum ai vazut, nici nu te bag in seama. nu,nu,nu, deloc!

No comments:

yop