Thursday, May 15, 2008

when the almost- one refuses to be the one

momentul in care am inteles ca nu se mai poate face nimic: ne spuneam lucruri ingrozitoare, iar eu m-am oprit pentru ca pe motoare era cantecul ala.
daca se putea salva ceva, atunci s-ar fi intamplat. dar discutia sinistra a continuat, pentru ca e stupid sa crezi ca-i suficient sa fii indragostita, ca ce simti tu e atat puternic incat sa poata lupta cu toate si mai ales cu el.
si-atunci iti doresti foarte tare sa poti spune si tu "i met this guy at a party, and he asked for my number but he never called". he did call, you did answer the phone, you did have that great connection. si ce daca?

5 comments:

Iren said...

cere cartonului pe the-one si o sa fie ok.
atat de simplu e!

ruki popa said...

heeeeeeeeeeeei!mi-am adus aminte ca TU ai taiat almost-ul de pe carton! daca trebuia s-o fac personal?!?

Iren said...

poti sa-l tai si tu inca o data, nu e asa complicat!

ruki popa said...

daca-l decupam?

Iren said...

lasa-l ma ca e bine asa. s-a rezolvat deja.

yop