Tuesday, May 20, 2008

fericirea-i un lucru marunt

zilele trecute ne faceam ca muncim in cel mai nesimtit mod cu putinta. profitam de faptul ca sefa din grecia nu are intre urechi un peste care sa-i traduca toate limbile pamantului (cititi Ghidul autostopistului intergalactic, doar v-am spus de atatea ori!) si mazgaleam o foaie cu niste frame-uri. ceea ce parea o campanie in toata regula nu era decat o biata insiruire a planurilor noastre de vacanta, schitata cu mare rafinament si simt de raspundere (la insistentele mele, s-a revenit cu pixul asupra detaliului potrivit caruia as fi fost insaricinata) de Cri, greierul-zebra al agentiei.

frame-ul Roxanei: termopane, mobila noua, masina noua...
frame-ul meu- ha, it's all about me, folks- arata cam asa: mare, nisip, eu tolanita langa o bere si-o carte cu cotorul gros. langa mine, un cort indian de camping din care se iteau vreo 5 capete prietene. aveam niste degete de mare caracter, rasfirate autoritar pe nisipul ala care ma cunoaste atat de bine.
intrebare: primul frame nu e cam golas in comparatie cu al doilea?
raspuns: roxana, tu iti petreci vacanta punandu-ti termopane; ruchi are 5 capete in cortul ala, 5!

cum spuneam intr-un alt post, scap eu de herghelie si de-abia astept sa imi rasfir degetele in nisip, fara a fi insarcinata, langa cele 5 capete dragi...se stiu ele!

pana atunci, nu prindem si noi un concert tapinar?

No comments:

yop