Friday, November 7, 2008

reteaua sociala a lu ruki

dragii mei,

mi-e greu sa cuprind cu mintea implicatiile acestei descoperiri, insa se pare ca suntem o retea sociala si trebuie sa invatam sa traim cu asta. niste domni patetici sustin ca lactobarul asta, cu linkurile de pe el sau spre el, poate fi catalogat sec: social network.

eu nu pot sa spun decat ca nu-i adevarat bre, sunt doar oameni peste oameni. cu unii n-am schimbat 2 vorbe in viata reala, pe altii ii vad zilnic si noptic, cu unii m-am culcat, de unii am fost sau sunt indragostita, cativa ma enerveaza la culme, o pereche ma inspira la facut copii ciufuliti, cu vreo 2 as povesti la nesfarsit despre carti, parca asta-i problema! toti scriu fain, sau fac fotografii exact asa cum trebuie, asculta muzici turbate si molipsitoare, sau deseneaza cu maini precise.

apoi ar mai fi si cititorii, ai far' de blog. empatizeaza, astepta, lauda, discuta, sfatuiesc. sigur, sa nu-i uit pe obsedatii care fac sectiuni pe forum despre lapte, vreo 2-3 refuzati pentru care trebuie sa mint periodic povestind despre iubiti fictivi.

de ce sa ne apucam sa risarciuim oamenii astia ba? ucidem toata poezia!

6 comments:

mo said...

de acord. pe chestia asta eu n-am avut statcounter decat 'fo 2 saptamani, dupa care am zis - eh, fuck it... :)))

ruki said...

apropos de fuck, intreba-l pe denisoi ce inseamna cuvantul ala din josul blogului meu. ala e spionul sovietic.

mo said...

eh, nici macar nu trebuie sa il intreb :)

ruki popa said...

dragoste cu rusa. ce romantic!

mo said...

nu si cand ai prins vreo doua mahmureli crancene si ai impresia ca locuiesti cu boris the bullet dodger :)))))))

ruki popa said...

boris e minunat ba, ocen haraso!

yop