Tuesday, November 25, 2008

cine-ar fi crezut?

iren scrie astazi despre ciudata situatie din batatura domnului mone: doi dintre muncitorii de la restaurantul de vis-a-vis, care ne tot fluierau si pasaiau dimineata, au primit sarcina de a ne varui casa. o intampare cu potential despre care o sa va tot povestim, pe masura ce ni se intampla lucruri.

status report, cum m-a invatat draga de mirela, in fiecare dimineata de luni, acum si la DDB:

unul dintre ei e intelectual. da domne, jur ca e! tocmai am vorbit despre radu gyr si caietele lui eminescu. stiti cum e..." vai, ce de carti aveti! ce studiati? zau? excelent! ce culoare politica aveti? ah, spuneti-mi asa, in general, ca aveti dreptate, n-are nicio legatura cu ce se intampla acum pe scena politica din romania. eu sunt tot de dreapta, dar cu accente nationaliste!"
va referiti la miscarea legionara la inceputurile ei, de dinainte de asasinate? indraznesc sa sper eu.
"nu neaparat!"
really???ce muncitor funky mi-am tras! oare apuc ziua de maine?

intre timp vine al doilea, tipul analfabetului eficient. il zoreste p-asta si, cum necum, il face sa intre in camera data spre varuire. seamana teribil de tare cu unul din baietii de la divertis, parca are si vorba lui. n-o fi chiar el? acusica, impins de criza economica, cine stie? uf, domnu mone, nu puteati sa-l tocmiti pe ala mic, simpatic, cu barba?
ma intreaba daca isi poate lasa hainele pe fotoliu. sigur, zic. nu mi-a trecut prin cap ca se referea la TOATE!!!

dragii mei, sed ametita in pat(am racit rau de tot), singura (iren nu mai termina odata cu campaniile ei la branza si wc picker!!!), iar prin casa mea se preumbla un legionar scund, dar vasnic si o bestie dezbracata pana-n brau. va tin la curent!

4 comments:

Iren said...

nu fac ma campanii la branza si wc picker, nu mai induce oamenii in eroare, am si eu un orgoliu! :))
cand ma gandesc ca lasam pisica zilnic pe mana lor ... :(

ruki said...

orgoliu de publicitar, cum altfel? :)
pisica e cea mai in siguranta fata din casa, iti zic eu!

Anonymous said...

hahaha! ce-am rataaaat!

contemplam uneori ipostaza de zugrav. incep, greu, sa percep adevarata-i dimensiune si nebanuitele-i atractii.

[ ma-ntreb totusi... cine-si mai zugraveste casa in noiembrie? ]

ruki said...

doua domnisoare singure si, aparent, fragile.

ne-ai prins, suntem de fapt agenti provocatori. bietii muncitori obsedati sexual, cum sa se descurce in sezonul mort? a trebuit sa intervenim si sa le luminam vietile.

yop