Saturday, November 1, 2008

manute

eu sunt ruki, adica manute.
poate de-asta judec atat de mult cu ele.
daca te joci cu ele si-mi pui degetul mare si stang sa se lupte cu cel drept, imi iei pulsul si te ingrijorezi in privinta venei mele precipitate, atunci se cheama ca le-ai cerut prietenia, ca pe vremuri.
daca te tin de mana si, dintr-o data, degetele mele se retrag speriate, lasa-ma sa fug, ca stiu eu mai bine.
daca esti trist, dezamagit sau disperat, iti trag barbateste un pumn mai jos de umar si stii imediat ca-mi pasa si c-o rezolvam noi cumva.
daca sunt stoarsa de ultimul dram de putere si ma simt ingrozitor, intr-un loc plin de oameni de care vreau sa fug, e suficient sa ma tii de mana si sa-mi mangai degetele. e cel mai frumos lucru pe care poti sa-l faci si ma ingrijoreaza putin faptul ca tu habar n-ai cate imi spun mie mainile.
si, pentru ca oamenii cu ghinion sunt si cei mai norocosi cu putinta, mana mea stanga a primit un sarut, scurt si neasteptat, chiar in fata portii. multumesc.

6 comments:

costel said...

acu imi aduc aminte de orele de rusa si k ruki inseamna maini si in plus fac legatura cu literele de pe frontispiciu (folosite total incorect)

ruki said...

asa s-au descurcat bravii mei colegi. mi-au facut o surpriza, lactobarul meu arata total nefestiv inainte. sa le iertam nepriceperea intr-ale chirilicelor.

costel said...

le iertam, ce sa facem. Si le multumim pentru cat de festiv arata lactobarul.

ruki said...

:)am sa le spun maine dis-de-dimineata.

comanu said...

stanga, dreapta o notiune de picioare inventata.

ruki popa said...

picioarele nu inventeaza notiuni. degeaba incerci sa ma pacalesti, zilele astea m-am facut om mare si nu mai cred in povesti.

yop