Monday, June 23, 2008

in loc de tractir, sictir

oricat de bine intentionat si echilibrat esti, n-o sa-i poti impaca niciodata pe toti. tot timpul e ceva de comentat; fiecare are frustrarile lui si tu trebuie sa le cunosti foarte bine si sa le arunci cat colo, in curtea altei agentii.

e obositor si nedrept, iar eu m-am cam saturat. nu face parte din descrierea jobului sa fac lucrurile sa mearga intre oamenii astia, sa se simta bine impreuna si sa fie creativi. in acelasi timp, ar trebui sa-mi bag picioarele in imaginea unei agentii care, pana una-alta, nu pare sa fie foarte constienta de existenta mea.

concluzia? vezi-ti de treaba ta, codano, si lasa-i pe astia exact in punctul in care i-ai gasit. eu ma duc la mare, cine vine?

2 comments:

Anonymous said...

lucrezi la vreo agentie de HR ?

ruki said...

:)
suna familar?

yop