Tuesday, June 24, 2008

ruchi si paintul

e a nu stiu cata oara cand deschid paintul ca sa multumesc cuiva ca mi-a facut ziua. judecand dupa cat de faini sunt oamenii din jurul meu, in curand am sa fiu mare pictorita in paint.

porcarioarele mele ies tremurate si naive, confirmand faptul ca sunt challenged (chiar daca, slava-domnului, numai din punct de vedere emotional). cand pun mana pe maus, nu stiu niciodata ce vreau sa desenez. de fapt, trag doua-trei linii, ma rezem de spatarul scaunului si imi imaginez ce poate fi aratarea aia. hmmmm...asta aduce a ureche de robot! si pac! iese din palaria magica electric crying boy-ul irenei.

probleme mari am la text... a-ul se transforma in o cum scap din ochi 5 secunde documentul si c-ul presupune un efort energetic prea mare, asa ca toate cuvintele care il contin sunt de evitat! mesajul artei mele trebuie totusi articulat, fiindca e prea abstract pentru stomacul publicitarilor din romania, iar mie mi-e clar ca nu pot sa fac asta cu mausul, in paint. atunci o intorc din condei cand botez mailul.

ma intreb care e reactia oamenilor care se trezesc in inbox cu un " monstru emo melc jucator de sah si ochios", langa "how to enhance your manhood" si "meeting in 7 minute, sala mare".
ah, ce-mi mai place sa alternez porcusorii rautaciosi!

11 comments:

Iren said...

sper ca nu i-ai mai facut altcuiva melc emo :-s

ruki said...

numai lui silvio, dar era unul intins pe farfurie si improscat cu sos de tomate si usturoi.

comanu said...

faima ta a depasit cu mult granitele paintului.

un posesor de ruki original, atarnat langa colectia de arta gumata.

Iren said...

:|
:|
:|
mda

ruki said...

comanule draga, linguselile nu-s pe placul firii mele de artist. n-o sa pot trece niciodata peste faptul ca nu mananci crema de zahar ars, resemneaza-te!

Iren said...

ehe eu am deja 2 ruki pe sfoara, si inca 3 in inbox!

ruki said...

nimeni nu ma crede cand spun ca ma tragi pe sfoara! uitati dovada, oameni buni!

comanu said...

crema de zahar ars 2 x bleah. si vezi k originalul e cu dedicatie, asa k nu poate fi vorba de lingusire.

ruki said...

incercam sa fiu rautacioasa cu voi, ca sa nu se vada cat de tare m-am umflat in pene. de la atatea laude o sa fac poc!
surse apropiate mi-au dat de inteles ca opera este expusa chiar in vecinatatea programului de la campionat, ceea ce e un mare compliment, chiar pentru un artist renumit ca mine.

comanu said...

sursele te-au informat corect. ba chiar programul de la campionat a fost dat jos azi din cauza de final apropiat,asa k esti expusa vederii in mod f extins.

ruki said...

ce ar fi artistul fara expunere extinsa? nimic, domnilor, nimic!
sau, cum bine afirma un clasic in viata, sunt aici datorita voua! va multumim, si eu, si Mutu.

yop