Thursday, June 12, 2008

fourier & fourierism

un OM a scris o licenta in doua saptamani. da, e vorba de omul domnului trandafir.
a bagat ca un cal de povara, 10 ore de biblioteceala pe zi si apoi scris dupa scris dupa scris.

daca nu erau anca, iren, adela, corin, ina, mama, stefan, avramescu, bibliotecarele si domnii de la xerox, nimic din toate acestea nu s-ar fi intamplat. de-aici rezulta ca sunt oameni care tin cu tine chiar si-atunci cand te apuci de kamikaze action. astia te suporta in momentele tale infecte, iti fac un ou ochi sau cu ochiul, iti scriu un appendix intreg, se omoara cu firea si viseaza toata noaptea ca depun lucrari de licenta, iti cumpara haribosi si fructe multe-multe, se bat cu bibliotecarele pentru un xerox de carte si cate si mai cate. da, stiu! de-acum nu pot sa va refuz nimic! aproape nimic...

insa orice incursiune la biblioteca, mai ales cea a academiei, este si o minunata sursa de buna- dispozitie. caci ce-ar fi o institutie cu totul si cu totul din praf si mucegai fara acele momente de concupiscenta baloasa intre intelectuali? da, pot sa confirm ca mi s-a intamplat si mie. am atras darzul interes al unui domn incredibil de sinistru. fata lui (ca sa nu mai vorbim de ticurile nervoase si de faptul ca ma astepta afara dupa ce vedea ca-mi strang catrafusele) m-au dus cu gandul la un colectionar care umbla cu piatra-n buzunar ca sa mai varieze decorul din beci cu un trup nou de don'soara.

la prima abordare, incercari supraomenesti de a scoate un numar de telefon de la mine. dupa ce il tavalesc in mistouri, imi marturiseste ce "treaba" are cu mine (in punctul asta se apropie nefiresc de tare de mine, eu mi-s total scarbita, in timp ce el susoteste) : "am desoperit niste scrisori nepublicate ale iuliei hasdeu! stii, iulia hasdeu...si sunt in franceza, ma gandeam sa le traduci tu".

e de departe cea mai misto replica de agatat pe care am auzit-o; ma onoreaza si ma obliga, nu? a urmat un val inimaginabil de comentarii malitioase pe popa savu, caci iren si stefan isi dadeau de zor cu presupusul: poate ca aveai tu un aer mistic, asa, imbracata in negru...

allons enfants de la patrie...buuuuuuuuei ciudatule, apuca-te frate de franceza pana nu-mi aduc aminte ca sunt un om violent! Bonus: de cate ori vorbim de iulia prin bucatarie ne scapa cate ceva pe jos.

acum s-au terminat saptamanile nebunilor, eu mi-s light mai rau decat coca cola 0, casc inconjurata de oameni foarte misto care discotesc si cateodata muncesc intru multumirea unor greci berbeci.

eheeeeeee.....ce de lucruri sunt de facut vara asta!

Later edit: iren mi-a imprumutat TABURETUL EI DE PIAN. nu-mi dau seama cum am putut sa uit asta, mai ales ca ravagiile au fost simtibile pana mai ieri. ce senzatia ultra cool e sa ai fundul complet amortit vreo cateva zile, mersi frumos! toata lumea, de cerut irenei TABURETUL EI DE PIAN pentru scris de licente si, in general, orice trebusoara care te tine ghemuit o bucata de vreme.

17 comments:

Iren said...

Ai uitat sa zici de faptul ca ti-am dat TABURETUL MEU DE PIAN!
imi esti indatorata pe vecie! de fapt pe vecie e chiar putin avand in vedere ca ti-am imprumutat TABURETUL MEU DE PIAN!

ruki said...

multumit irenul?

Iren said...

da, acum sunt multumita desi toata lumea stie ca sunt extrem de greu de multumit, probabil e chestie de zodie si ascendent.
de cand folosesc insa TABURETUL MEU DE PIAN viata mi s-a schimbat si parca sunt in alta zodie. TABURETUL MEU DE PIAN poate inspira fundurile a generatii de licentiati. mi-as fi dorit sa fi avut TABURETUL MEU DE PIAN atunci cand mi-am scris eu licenta.

ruki said...

nu, nu merge asa!
atunci trebuie sa fi avut SCAUNUL MEU MINIMALIST care, dupa toate socotelile, este moarte curata. Important-o!

Iren said...

multumesc, dar torturile nu sunt genul meu.minimalismul nu se mai poarta, se poarta Maximalismul acum. scaune mari, intinse, moi si pufoase. ai nevoie de un scaun maxi-taxi.

ruki said...

pisica sau cer prea mult?

Iren said...

un scaun maxi taxi pisica? ca in totoro?

ruki said...

exact

ruki said...
This comment has been removed by the author.
Diana Adela Martin said...

o recomandare pt chef de scris licenta, una singura, va rog! am amanat-o, am vrut sa visez si sa oblomovesc si acum sunt nelicentiata. mi-am zis ca o scriu la iarna. dar daca vine iarna si n-o scriu?
ajutati va rog o nelicentiata!

ruki popa said...

iren, ajutam copilul asta cu un scaun? it goes both ways: si la cap, si sub fund!
hai ca poti, in sesiunea de iarna venim si-ti facem ceai si bai fierbinti la picioare; daca o amani iar, sa stii ca vara nu primesti inghetata!

Iren said...

haide, diana, la treaba! dupa cum ruxi ne-a aratat, o licenta se poate scrie teoretic in 2 saptamani si practic in 3 zile.

ruki popa said...

upgrade: desi sunt o modesta de felul meu, trebuie sa mentionez ca domnul avramescu e de parere ca lucrarea scrisa teoretic in 2 saptamani si practic in 3 zile e de nota 10!!!

Iren said...

:* bravo ruchi! sa te vad cum o sa-ti dobori in viitor propriul record!

Diana Adela Martin said...
This comment has been removed by the author.
Diana Adela Martin said...

:) DA, o voi scrie. am o datorie fata de inghetata de la anul. si fata de vanzatorii de inghetata de la buticul din fata blocului meu

ruki said...

si fata de avramescu, neaparat!
:)
spor, diana!

yop