Thursday, June 19, 2008

la soping de complimente

unul dintre semnele ca am iesit dintr-o relatie foarte seaca e faptul ca tot timpul morfai complimentele. e ca si cum as manca dintr-o tocana gustoasa, aramie si parfumata, cu marar si boabe mari de piper, dupa ce am tot tinut-o cateva luni pe parizer si coji de paine. asa ca acum ma lacomesc si topai ca un cangur la orice faza dubioasa care imi atinge tangential egoul.

drept exemplu, aduc in discutie un moment minunat de la meciul cu olanda. vazut in agentie, printre prieteni si siruri de cutii cu bere, a implicat si alte faze memorabile, nu numai ratarile noastre si golurile lor. camera trecea de la un chip de olandez la altul, iar eu ma minunam cu mircea, cunoscut fiind faptul ca avem gusturi comune la barbati. mi se pareau asa, spalatei si frumusei, cu priviri oarecum inteligente. dintr-o data, mircea si cati exclama: uite-l p-asta, are ochii exact ca ai tai! am stat putin, am masurat situatia. pana la urma a invins caracterul meu de mata lesinata dupa atentie si am raspuns simplu si sincer : multumeeesc!

No comments:

yop