Monday, March 9, 2009

nu dau doi bani

de tapinarii stiu de prin clasa a 10-a, adica de multa, multa vreme. mi-a facut un cd varul meu subversiv si de-atunci ma fac sa rad si sa plang mai ceva ca cele doua femei din viata fiecaruia.

in fiecare an imi iau portia de misoginism. e prea misto sa faci sf valentin cu versuri despre femei cazute peste barbati cazuti. acum, intr-o atmosfera sarbatoreasca, t&c m-au boscorodit pe mine, femeia, de ziua mea, 8 martie. am ras cu lacrimi(grecul meu s-a aplecat spre adela si a intrebat-o discret: "de ce rade numai ea?"), dar m-am si posomorat peste masura. in fata mea se desira o papiota trista-trista: tineretea unui barbat s-a topit intre fesele plinute ale unei oarecare in fusta scurta. ca sa intelegeti, acum 5-6 ani, tanase avea plete si nu dadea 2 bani pe doua tate bronzate. acum se insoara, face glume de tractorist cu si despre nicoleta luciu, e tuns scurt si are burtica.

e trist si previzibil sa ajungi asa, dupa ce canti din toti pieptii "cuvantcucuvant" si "iesi fa afara". ti-o spune domnisoara pr in persoana. ce le fac femeile barbatilor, n-am sa inteleg niciodata. si de ce sa iei unul stricat si sa te apuci sa-l ungi tu sa nu mai scartaie, cand dupa colt gasesti legiuni de barbati exact-asa-cum-vrei-tu? toti misoginii pe care-i stiu au sfarsit prost, cu o proasta. pun pariu ca, in timp ce ghicesti forma bigudiurilor prin baticul fuchsia si te impiedici de colectia de pantofi cu toc toamna-primavara, tatele alea bronzate incep sa valoreze cate ceva.

*acest post este scris astazi, a doua zi de dupa ziua femeii, din solidaritate cu echipa adversa (multam fain pentru flori, bai domnilor!). sa bem 44 si sa ne gandim la noi si la viata.

25 comments:

mo said...

eh, ruki, raspunsul este banal si trist: pentru ca (si unii si altii) pot.

ruki popa said...

sad but true, sad but true...

Anonymous said...

nu e adevarat . nu intotdeauna cel putin . depinde ce fel de misogin esti . sunt diferente subtile ... si categorii multe ... si fiecare isi are sfarsitul ei ... mai mult sau mai putin placut/dorit .

ruki said...

probabil.
iti doresc un sfarsit
mai putin regretabil.

Anonymous said...

eu nu sunt un misogin .

ruki said...

da-mi voie sa insist cu urarea, chiar daca

Anonymous said...

e blogul tau . faci ce vrei . eu nu pot sa iti dau voie sa faci nimic pentru ca nu iti interzic nimic .

Anonymous said...

NU judeca fara sa cunosti, da dovada de superficialitate.
1. daca consideri trupa Tapinarii o trupa misogina inseamna ca esti limitata, superficiala si nu esti in stare sa vezi padurea de copaci...
2. Nevasta-mea nu e o oarecare daca am trait 31 de ani si crede-ma nu degeaba si am decis sa ma opresc la ACEASTA femeie nu inseamna ca e ooarecare
3. Nu faci un om prost pana nu-l cunosti,nu l-ai auzit vorbind macar, in schimb din ce am citit scris de tine aici mi-am facut deja o parere, cred ca ai o oglinda in baie pe undeva sa te vezi din cand in cand asa cum esti...nu?
4. Te rog sa nu mai vii la concertele noastre daca asta ai inteles din Tapinarii. Si oricum urarea Salutare stimati intelectuali nu se refera la oameni superficiali si limitati si care critica fara sa cunoasca.
5. Apropo, frustrarile se rezolva altfel, nu scriind tampenii pe bloguri.

TANASE

ruki popa said...

draga domnule TANASE,

mare onoare, mare. nu stiam ca STARURILE DAMBOVITENE imi citesc blogul. adevarat, unul de cacat in care debitez tampenii calomnioase fix cand am eu chef.

dar tu, tu te-ai razbunat crunt, cu subpuncte! mi-ai dat in vileag adevarata natura: limitata, frustrata, superficiala, superficiala, superficiala.
in conditiile astea, ce nevoie mai am de oglinda din baie?
casnicie fericita sa ai si nu pune la suflet, zau! lumea e invidioasa si nici nu cunoaste toate aspectele...

eu_anca said...

Ironie ieftina in cuvinte mari. Si ce ai obtinut cu asta? Ai criticat o trupa pe care nu te obliga nimeni sa o asculti, ai crtiticat un om pe care, probabil, nu l-ai vazut in viata ta. Dar cu toate acestea ii critici aspecte din viata. Foarte interesant, ca sa nu spun "inteligent". Te-ai cam GAFAT aici.

ruki said...

tu, anca! zici?
m-am cam, m-am cam...e nepermis, mai ales ca eu traiesc si scriu doar pentru voi, fanii mei. traiesc si scriu, scriu, traiesc-traiesc.

eu_anca said...

Si sunt convinsa ca vei trai multi ani fericit, ca sa ne incanti cu asemenea articole...scrse exclusiv pentru noi, fanii tai :-j

Anonymous said...

aiurea, toti emitem judecati de valoare, oricat am mima toleranta. nu e nimic nefiresc in asta. face parte din instinctul de conservare. aplicand propriile noastre criterii si standarde, avem toate sansele de a fi dezamagiti. dar si acest drept. o persoana publica se expune de bunavoie la asta. (la fel cum poetul nu mai are niciun control asupra poeziei pe care a scris-o si publicat-o.) si eu am fost dezamagita. si eu am vrut sa salvez lumea, pana in momentul in care am inteles un lucru esential: mersi frumos, dar lumea NU VREA sa fie salvata. :) asa incat, singura solutie e: let it be. dar mi se pare o ipocrizie sa-i pretinzi cuiva sa nu judece sau sa nu-si exprime punctul de vedere.

ruki said...

imi place din ce in ce mai mult la cinema victoria.
:)

Anonymous said...

pai cinema-u', ca si lactobaru', e un loc pentru oameni cu pareri. :) proprii. cu micile bucurii, cu dezamagiri, cu boacane, cu erori etc., cat se poate de proprii. :)

Anonymous said...

pai cinema-u', ca si lactobaru', e un loc pentru oameni cu pareri. :) proprii. cu micile bucurii, cu dezamagiri, cu boacane, cu erori etc., cat se poate de proprii. :)

(pardon, eu eram, am uitat sa ma prezint :))

eu_anca said...

da. libertatea de gandire si expresie. hai sa judecam in stanga si in dreapta pentru ca avem tot dreptul. suntem ipocriti daca nu spunem ce gandim si perfect corecti cand aruncam cuvinte grele fara sa stim ce vorbim. impresionant. poate ar tebui sa prmiti cate 5 lei si pentru judecati ieftine bazate pe "l-ai vazut pe ala cu aia?" cred ca ati face o avere :)

ruki popa said...

domnisoara dvs. anca, mi se rupe sufletul vazandu-va atat de des intrerupta din lecturarea celor 11 minute ale lui coelho, doar ca sa-mi dati mie o replica despre ce inseamna bunul simt.
nu pot nega ca e amuzant, dar prea va pierdeti vremea. cum ar zice TANASE, continuati sa mergeti la concertele lor, incetati sa-mi cititi blogul. :)

costel said...

asta cu coelho e sub centura. Ink se mai citeste? Nu cred ca va intereseaza parerea mea, dar eu tot o zic. Mie mi se pare ca s-a jucat corect si ca meciul e egal. Cu o singura observatie, tapinaru si domnisoara au incercat cam tare sa nu para prosti. Cred ca a iesit un pic invers

Brad Florescu said...

in Romania este multa apa si prea putine barci.

mo said...

iar la fiecare cot de apa - o moara...

ruki said...

voi doi sunteti prea profunzi pentru vremurile astea triste.
ce ziceti de o reuniune bahica in care sa reflectam impreuna? imi pare un subiect generos :)

mo said...

sa planga ficatii! :)

ruki said...

sa planga ficatii-n noi!

mo said...

pai da de stire cand recrutezi bacantele (si bacantii).

yop