Tuesday, March 31, 2009

a venit, confirm!

aseara m-am pomenit ca primul copac inflorit care ma face atenta anul asta e cel din curtea grozavestiului, colt cu shaormeria. intentionez sa-mi fac din intamplarea asta deviza primaverii: "frumuseti in cele mai neasteptate locuri".

parcul kiseleff, care imi tine companie in fiecare dimineata pana la metrou, s-a umplut de untisor si alte floricele mici-mici pe care nu stiu cum sa le strig pe nume (am o probleme cu numele florilor, pana intr-o zi cand o sa ma ambitionez si am sa le stiu si denumirea latineasca!), si pare asa un luminis, incat imi vine sa-l strig pe patrocle.

am profitat de faptul ca sunt singura in birou si am facut o pozna: mi-am scos incaltarile, m-am urcat pe un scaun (serios scaun, office style), am deschis fereastra mea oblica, ca la mansarda, si am scos capul prin acoperis. am stat sprijinita in coate, mirosind ziua asta frumoasa si urmarind cu privirea niste scolari, grasuni si dezordonati, imbracati in sacouri indigo, ca pe vremuri.

No comments:

yop