Saturday, March 28, 2009

inapoi in scoli si licee

un film usurel cu vampiri, posibil adolescenti, mi-am zis. ha!
dau play si pe la minutul 10 s-a terminat totul. n-am mai patit asa ceva din clasa a opta, cand ryan phillippe ajunsese obsesia tuturor fetelor din clasa si un motiv puternic de jena de cate ori imi venea mie randul sa inchiriez "legaturi bolnavicioase",intr-un hohot de ras general, pe care il meritam, fireste.

s-a terminat filmul, s-a terminat si pauza de masa si eu tot nu reactionam la stimuli reali. am incercat sa vorbesc cu mine: "hai ma ruxandra, ca esti om in toata firea, ai treaba, e un film prost, baiatul asta are trei tone de machiaj si photoshop, probabil ca fara motul ala gelat arata ingrozitor, alea-s lentile de contact, ce dracu! in plus, pe tine te-a prins toata nebunia aia cu debussy, cantatul la pian, cartile din dormitor, iar asta e probabil un taranus de actor batut in cap, un fost chelener caruia pur si simplu ii sta bine cu pieptanatura in sus. iar vocea aia care sopteste exact asa cum trebuie e lucrata in studio."

dupa ce am potolit-o cum-necum pe ruchi adolosecenta si mi-am continuat activitatile de om mare, ma pune dracu sa dau un search. pai pattinson asta e britanic, automat cu accent rupator de inimi, are de fapt ochi mult mai frumosi decat in film, cu parul pleostit si neras e de-a dreptul ravasitor, citeste vergiliu si da, canta pe bune la pian; de fapt, bucata pe care o canta la pian in film e compusa de el. mai are si un umor cretin, de clasa a doua. ha!

asa ca n-am decat sa ma alatur cetelor de adolescente care-si smulg toalele de pe ele, urland, vorba lui: " rob, ma sinucid daca nu ne uitm la high school musical 2 impreuna!!!". ce sa fac, asta sunt, cu mine defilez. si, in apararea mea, trebuie sa mentionez ca pana si adela -cea mai potolita domnisoara din cate mi-a fost dat sa cunosc- chiar postind dumneaei, a oftat cat a tinut proiectia de pe perete (da, l-am vazut a doua oara ieri noapte- judecati-ma!).

iar celor care n-au alta treaba dect sa comenteze motului uber-cool al junelui, le spun ca orice om decent si de bun-gust se poate trezi in situatia de a alege intre doua rele- bretonul oribil sau motul mainstream. tehnic vorbind, n-a fost decizia mea, ci a doamnei dana, coafeza din iad, care mi-a tras un breton cat mi-e fruntea de lata. pana acum m-am simtit ingrozitor, imaginandu-mi ca lumea ma crede capabila s-o imit pe gwen stefani, sau mai rau, pe colega mea neplacut de simpluta care o imita pe gwen stefani. multumesc rob ca m-ai scapat de complexul parului pieptanat cu cocoasa, nedat cu gel, ce-i drept. si ca m-ai facut atenta- hormonii adolescentini nu mor niciodata, asteapta doar un pretext de 1.85 sa iasa la suprafata.

11 comments:

Z said...

pff, nush de ce dar citindu-te m-am simtit foarte usurata..
dupa ce l-am vazut, a doua zi la servici mi-am inceput povestirea catre golege cu "bai, am vazut un film foarte prost, dar o sa il mai vad si azi, si il am si pe stick, si am si cartea (in pdf deocamdata)"

http://www.zebralosophy.com/2009/03/something-to-dream-to.html

ruki said...

zebra mica si frumoasa, sa nu-l cuti pe baiatul asta pe net, te rog eu! there is stil hope for you
>:D<

omu' de la colt said...

ufff ... nici macar de la tine ...

o sa iti dau un mic indiciu totusi : ai vazut vreodata 'friends' ?

ruki popa said...

uau! mic indiciu? habar n-am ce vrei sa spui, insa imi imaginez ca faci misto de mine. da-i drumul, o merit! :)

----- said...

Daaaaaaaa! Si eu l-am vazut de doua ori, a doua fiind chiar aseara. Si poate ca look-ul lui nu m-a topit de tot dar vocea...si zambetul...ma simt ca in liceu! :)) Si credeam ca-s om serios. Pffffft. ;)

cinemavictoria said...

ruki, crezi ca ar putea fi genu' care-ti pune in maini prima carte scrisa de un rus? :)))

omu' de la colt said...

nu am de ce sa fac misto de tine .

in friends exista o chestie pe care joey o spune : "everybody lies in their resume" .

asta e unul din motivele pentru care exista agenti : pentru ca stiu ce isi doresc oamenii sa auda despre actori .

storyteller said...

Ruki, marturisesc spasita ca azi noapte pana la 2.30 asta am facut, m-am uitat la baiatul asta si-am suspinat in timp ce onor domnul dormea linistit, dupa ce mi-a comunicat ca si eu si prietena care mi-a recomandat filmul sintem, citez, "niste goth chicks pedofile". Pedofila, nepedofila, numai la junele britanic ma gandesc de azi-noapte incoace. Uf, ce bine e sa marturisesti :))

ruki said...

uau, ai tinut minte :)
tot ce stiu e ca e genul care a pus pentru prima data claire de lune in player-ul a milioane de adolescente.

raluca, si eu cred ca vocea si zambetul ne-au adus de fapt in halul asta. ah, mai e si conturul foarte ciudat al ochilor. iti imaginezi ca toate viitoarele iubite o sa-i spuna din cand in cand: "buuuuuun, acum fa ca edward" :) bietul om!

irina draga, eu sunt alaturi de tine! nu-i vina noastra, pana si natalie portman a picat ca o musca :)
a zis corin asta despre mine? las' ca vede el! stiu ce cadou iti fac data viitoare cand ne intalnim :)

Z said...

eu am suferit suprema umilire cand am incercat subtil sa ii copiez mamei in laptop filmul de pe memory stick si mi-a replicat "Hormonii nu se misca prin USB" :((( o sa imi smulg dungile de ciuda.
si o sa mai dau un play... :D

ruki said...

rade mama ta, rade...dar inca n-a vazut filmul1
cri, ultimul post e pentru noi toate! grrrrrrr

yop