Thursday, January 1, 2009

cum se termina lucrurile

unele lucruri se termina foarte urat, cu nod in gat si tremur de maini. si senzatia de ireal, de "nu sunt ba eu aici, e alta ruki. asa ceva nu se intampla!"

altele se termina minunat. ultima zi din an a fost probabil si cea mai fericita. prieteni vechi, prieteni de cateva ore, un oras pustiu si noi care nu ne sinchiseam de pregatirile gospodinelor sau ale barurilor.

lista cu lucruri de care nu indraznesc sa ma apuc s-a miscorat cu un centimetru. incepand de ieri, eu- chiar asa, eu!- PATNEZ. senzatia de alunecus sub picioare si echilibristica pe un fir concav, in timp ce caciula imi aluneca pe ochi, a fost aproape la fel de amuzanta ca pregatirile- munca de lamurire, insistentele, tentativele mele marsave de a ma fofila, luatul pe sus, gurile de vodka " de incurajare". oameni incredibili care ma tineau de mana si imi pazeau spatele, sau imi culegeau caciula siberiana din ochi. rasete si zambete si bucurie; bucuria mea - alunecam intr-o pereche de patine si-mi curgea nasul; bucuria lor - facusera o fapta buna si un copil fericit. nici acum nu-mi dau seama ce zana ni l=a trimis pe baiatul cu palarie, aka "instructorul abil", insa a lasat o dara de omuleti zambitori, eventual tinandu-se de mana.

urmeaza inotul, mersul pe bicicleta, lectiile de tango, datul cu placa si invatatul limbii ruse, pe indelete si fara profesor. peste toate, oameni carora le place de mine si care ma vor prin preajma.

9 comments:

Lucia Verona said...

Limba rusa se inavata cintind :) sau cel putin asa era acum multi, multi ani...
E bine ca ai inceput sa patinezi, iar de inotat e obligatoriu sa inveti.
La multi ani!

ruki said...

La multi ani, Lucia! Sa ne vedem senine, odihnite si cu multa pofta de viata!

sayadinna said...

daca imi zici ca ai petrecut ultima noapte a lui 2008 la patinuar te bat...ca nu m-ai invitat si pe mine...
mai pun un punct pe lista mea de planuri pt noul an:sa merg la patinuar cu tine si irene..am zis am zis..trebuie facut
la multi ani

Anonymous said...

Unii sunt pur si simplu norocosi, stiu unde sa-si doreasca sa fie :)

Un 2OO9 Perfect si multa inspiratie pentru visat!

ruki popa said...

nu chiar ultima noapte, doar ultima dupa-amiaza! :)
facem, facem, numai da-mi sansa sa evoluez tehnic, adica sa ma tinpe picioare fara suita de prieteni-sprijinitori. la multi ani si tie, ca tare calda mai esti!

andi, un 2009 perfect cu p mare suna bine de tot! multumesc pentru urari si sa stii ca merge si invers- visat pentru inspiratie- ceea ce-ti doresc si tie!

Antoaneta said...

Tango aici: http://www.tangobrujo.ro/

La Scena sau Esquina de Tango.

Succes, e mai greu decat patinajul:)

ruki said...

nu se poate. nimic nu poate fi mai greu ca patinatul, vorbesc serios!
multumesc mult de idee, imi place foarte mult locul si pare si mult mai ieftin decat ce-mi gasisem eu.

Anonymous said...

e mult mai misto senzatia de dupa ce patinezi. cand ti se relaxeaza muschii picioarelor si simti ca plutesti chiar daca porti ghete de iarna.
sunt sigur ca o sa inceapa sa-ti placa mai mult in timp.. chiar daca nu speri sa devii vreo profesionista

ruki said...

in primul rand, evident ca sper! ne vedem la jocurile olimpice :)

in al doilea rand, ce relaxare? am strans atat de tare mainile prietenilor mei incat avea fiecare dintre ei febra musculara la cate o mana. eu la amandoua. senzatia de dupa e minunata, dar si bucuria omului care aluneca pentru prima data e ceva. n-am mai fost asa copil fericit de multa vreme!

yop