Thursday, January 29, 2009

ruchi, de ce-ti miros mainile a cascaval?

pentru ca am risarciuit, cumparat, clasificat, transat blocuri mari de chestie galbicioasa, cand mai dulce, cand mai intepatoare, cand mai afumata.

pentru ca am transformat butucanoasele caramizi in cubulete, bete si contrabete, am aciuat cate o maslina-gogosarata, o rosie mica-pitica, sau struguri parfumati si am hranit populatia agentiei, reinventand conceptul de cina frugala. cate servicii, atatea delicii!

pentru ca am decupat sarguincioasa etichetele si le-am impuns intr-un carton mare si negricios, adica le-am scos la careu. urmeaza sa le judecam pe fiecare in parte, apoi ca ansamblu, avand in minte faptul ca stam pobabil in fata celui mai mirositor board cu putinta.

de-asta orice om cu scaun la cap are in gospodarie un sapun cu scortisoara sau o pisica neagra care linge degete ca hobby major.

6 comments:

mo said...

hmm, cu pisica risti sa te trezesti cu degete si mai urat mirositoare, din cauza crantanelelor puturoase pe care le mananca.

in alta ordine de idei, vin le-ai dat? :P

ruki popa said...

ute ca nu mai esti la curent! tocmai am convins-o sa se atinga de unele neputacioase si sanatoase (si pentru ea, dar si pentru mine :)).

in alta alta ordine de idei, vin sa-mi dea ei mie!

ruki popa said...
This comment has been removed by the author.
mo said...

crantanele sau degetele de la mana stanga, care n-au lucrat cu cascavalu'? :)))

ruki popa said...

mai cotofano, tu ma persiflezi!

mo said...

eu sa te perso-pesir-persir.. iau peste picior? :P

yop