Thursday, January 22, 2009

ruki is not the best japanese singer

totusi...

9 comments:

mo said...

aha, se pare ca indienii o iubesc pe ruki. si sanii siliconati :P(io ma intreb cum naiba nu se dezechilibreaza gagica asta)

ana said...

it reminds me of heidi. no reason at all :))

sayadinna said...

draga ruki,te iubesc tare pentru tot ce scrii si toate imaginile frumoase pe care mi le arati prin intermediul cuvintelor,dar asa ceva nu pot asculta deci nici comenta..imi suna a coloana sonora a unui film indian....deci nu

mo said...

ruki, ruki, tocmai ai aparut in metropotam! :)

ruki popa said...

heidi nitel manjita de funingine :)

pai asta e, coloana sonora a unui film indian. pacat ca nu te uiti, e o duda coapta bine de tot. crede-ma, din cand in cand merge la suflet o bucatica de bollywood

mo-mo, ghici cine-i urmatoarea victima? :)) si fara ruki si silicon in aceeasi idee, te rog mult. normal ca ma iubesc indienii, cum pacatele mele sa nu ma iubeasca?

mo said...

ruki si silicon era o asociere mult prea caraghioasa ca sa ma pot abtine :)
ba, sper ca metropotamia nu e ca leapsa, ca eu, de exemplu, n-as avea nimic de spus.

ruki said...

mai vedem noi, mo draga. da, tonul este unul amenintator. de la ruki-silicoane

mo said...

da' cum poti fi tu asa amenintatoare cu o coloana sonora atat de vesela? :P

ruki said...

hai-hai, gata cu obraznicia!
iti urez succes in gasirea unui raspuns inteligent la ultima intrebare si a unor poze mai decadente ca ale mele.

yop