Monday, January 19, 2009

nonsens and sensibility

m-am uitat la the constant gardener. e suficient sa spun ca nu mi-a facut pofta de mancare. mi-am amintit cat de greu imi era sa citesc pentru "genocide". sigur, erau relatari istorico-seci ale macelurilor grandioase, totusi am urat puternic materia asta si pana si fata profesorului imi parea neplacuta.

pe mine m-a lovit scena cu pustoaica. asa sunt copilele, fug. fac exact ce trebuie, ca sa fie bine. ca sa-ti fie bine. asa ca sa nu mai fiu vreodata acuzata ca fug, o sa vin cu argumentul din film, din filmul asta, care n-ar trebui folosit niciodata intr-un context atat de marunt ca fuga mea.

ca sa pastram un ton cat de cat degajat, eu si cu mine, avem de spus numai atat: e atat de dragut ralph fiennes, incat gandul din primele scene a fost "bietul de el, uite cum il strange gulerul camasii! gatul ii e plin de cute de protest!". trebuie precizat ca inca nu incepusera omorurile si conspiratiile farmaceutice, deci nu va grabiti sa ma linsati. sunt o tipa sensibila, zau asa!

8 comments:

mo said...

in plus, ralph feinnes asta are talentul de a arata extrem de secsi alergand dupa fantome sau gagici muribunde prin pesteri din tari cu temperaturi ridicate :))))

ruki popa said...
This comment has been removed by the author.
ruki popa said...

hihihi...acord total!

Independenta Dependenta said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Pe mine m-a enervat Fiennes teribil in filmul asta. Nu mai tin minte exact daca m-a enervat mai mult resemnarea personajului sau privirea prea blanda din ochii actorului, cert e ca de atunci nu mai pot sa il sufar. Sau poate nu aveam eu chef de film

ruki said...

sau poate privirea blanda a unui barbat chipes nu e cel mai buna treaba care ti se poate intampla intr-o zi oarecare.

Unknown said...

poate aici e problema, nu il vad nici pe departe ca fiind chipes... eye of the beholder, ce sa zic :)

ruki popa said...

pfuai! am scapat din vedere faptul ca gusturile mele sunt total ciudate si inexplicabile. de exemplu, "barbatul" pentru mine ar fi humert-humbert. that's sick, i know :)

yop