Thursday, January 15, 2009

strada berzei o fi vreun semn?

se intampla ca azi sa se circule dificil.
in taxi koop, soferul si cu mine. prind din zbor catecevacarecum trec ma indunda.

cele mai frumoase placute cu numar de casa din lume, brodate cu trandafiri si perfect gemene. mi-am intins gatul pentru ca erau pe peretele din curtea oamenilor, iar noi inaintam cu ceva secunda pe centimetru.

apoi ne oprim putin langa un copac boa constrictor verde-ciudat, cu pete mai inchise si scoarta lucioasa, pe care pun pariu ca o schimba anotimpal. picura mereu-mereu, ca o streasina sau ca gabriel cotabita.

am tinut minte cum se ajunge acolo si ma voi intoarce. cine stie, poate pe strada aia ma asteapta marele noroc, imbracat in rochie rosie-lucioasa, cu umerii goi si soldurile doldora de bucurie.

si da, barza vine mai curand decat ne asteptam.

11 comments:

Lucia Verona said...

Chiar vine barza?

Independenta Dependenta said...

barza aduce bucuria.
bucuria aduce zâmbet
pe faţuca lui ruki pe care n-am întâlnit-o anu' trecut!

ruki said...

teoretic da, practic nu. cred ca e vorba de o sarcina prin simpatie. :)

inteles. hai sa vezi zambet de gravida, acum cu 0 sarcina. maine-poimaine?

Independenta Dependenta said...

să fie miercuri când revin aici.
ora, locul sunt ale tale!
dacă seara nu ne-am nimerit, poate fi şi dis-de-dimineaţă, la o cafea ceva :)

ruki popa said...

miercuri seara, la mtr, te invit la un suc de merisor. pe la 9?

Independenta Dependenta said...

e ok. la 9, la mtr.

Diana Adela Martin said...

ruki vrei sa bem ceva? fie acru fie dulce

ruki popa said...

:)
asta e locul intalnirilor secrete! cu mare placere, poate reusim s-o strangem si pe irina din bucatile in care e acum. unde si cand?

Diana Adela Martin said...

pai.. eu am invitat-o si pe lday starlight si ea a spus de acord si ma gandeam poate vreti sa veniti in bucataria mea. eu de obicie martea si miercurea sunt singura acasa si v-as primi cu drag.

dar sa nu se uite: SUNT ce-i drept perfecta dar o gospodina tare nepriceputa...

ruki said...

multumesc mult de invitatie, perfect nepriceputo! :)

facem intr-un fel sa ne vedem maine seara?
>:D<

Diana Adela Martin said...

maine seara nu pot.. merg la un dans contemporan.. saptamana viitoare ar fi ok pt tine?

am adresa trecuta la profil.. pt discutat intimitati :)

yop