Wednesday, December 10, 2008

fleurs du sant



imi plangeam de mila zilele trecute, dupa obicei. de data asta pentru ca florile mele preferate traiesc mai putin decat o gaza si sunt de gasit numai prin santuri sau pe unele campuri, destul de indepartate si ele. habar n-am cum sa vi le explic, eu ma refer la ele astfel: flori-albastre-de-sant-ca-garofitele-insa-nu-garofite.

tare mai e frustrant sa le stii atat de inaccesibile, mai ales cand in jurul tau misuna grobieni care nu stiu cum sa se mai scuze pentru depriderile lor de pestera, nici macar aristotelica. mi-ar darui un buchet din florile mele preferate sa se mai ajunga cu karma, dar cum? santul de la bascov nu mai exista, a fost inlocuit cu un sens giratoriu, perechea podului incurca-lume.

s-atunci ce facem, ruchi? pai asteptam sa se alinieze planetele si sa gasesti ACEASTA pereche minunata de cercei in dulcele stil ostentativ eitiz. da, clipsuri flori-albastre-de-sant-ca-garofitele-insa-nu-garofite, de o mie de ori mai practice decat celelalte flori nemuritoare, macar ca nu-s din plastic.

dat la schimb esarfa de matase cu rate mandarino-vanatoresti si brosa-portofel, dar va spun eu ca face. n-am mai fost atat de fericita cu un obiect de cand am avut prima mea pereche de adidasi si au trecut 15 ani de-atunci. in noaptea asta dormim cu clipsurile in urechi si visam santuri doldora de flori.

12 comments:

mo said...

adica albastrele?
http://www.gradinamea.ro/_files/Image/articole/original/alba_albastrele.jpg

ruki said...

ma, nu pot sa cred!
deci asa li se spune mai nou? ca eu stiam alte albastrele...

http://images.google.ro/imgres?imgurl=http://farm3.static.flickr.com/2386/2462416042_b15dd71e7b.jpg&imgrefurl=http://www.foto.innocente.ro/2008/05/03/minunile-naturii/&usg=__K7iA-hmqfDXw00NfG6sc1ZXp-x0=&h=255&w=450&sz=57&hl=ro&start=16&um=1&tbnid=7zyQTw_TeH8J3M:&tbnh=72&tbnw=127&prev=/images%3Fq%3Dalbastrele%26um%3D1%26hl%3Dro%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26sa%3DN

mo said...

pai alea cica sunt "inocente" (ce nume aiurea), dar daca tu vrei "fleurs du sant" in loc de albastrele, pai asa le zicem. ;)

Anonymous said...

ciao. imi place blogul.

ruki said...

hai un compromis: albastrele de sant?
:)

mo said...

uff, da' atunci isi pierd tenta baudelairiana :(

Anonymous said...

pai sa stii ca se leaga de minune, ruchi. sa dormi cu clipsuri in urechi si sa visezi santuri doldora de flori. o sa ti se incalzeasca urechiusele si o sa contribui la temperatura in Fahrenheit din aer. aerul din vis, vreau sa spun. ma gandesc ca va fi populat de gaze, datorita florilor, nu? ca cica exista o formula, T mare= cu 200 plus N minus 40, totul impartit la 4, unde N= numarul de zumzete al gâzelor/ minut

in sfarsit! nu-ti fa griji, o sa iti fie distractiv

Anonymous said...

eu am visat aseara ca eram urmarit de un UFO rosu, cu margini lila. ca sa scap, m-am ascuns pe fundul oceanului...
si toate mi se trag de la un gel de dush

ruki said...

:) mulder si di caprio dintr-un foc!
mai raul mai...

ruki said...

baudelaire ca baudelaire, dar cum sa nu-l cinstim pe bietul arghezi?

Anonymous said...

vrei sa fii psihanalista mea?

ruki said...

:) vreau, cum nu!
pretind insa reciprocitate...

yop