Tuesday, December 16, 2008

fabrica de pufuleti, peron pe partea stanga

astazi de dimineata, la victoriei, un angajat metrorex cu plete si atitudinea potrivita sta cocotat pe o scara, proptita bine de o colega de serviciu bavareza.

in maini tinea un dispozitiv ultra-tech pentru curatarea obiectelor sensibile, model carpa jegoasa . cu un capat al carpei intr-o mana si celalalt capat, evident, in cealalta mana, dumnealui, roackerul de la metrorex, elibera camera de supraveghere de un strat vartos de praf. in timp ce facea toate acestea, ii spunea colegei: "ia uite, ce miroase a pufuleti! numai si numai a pufuleti miroase camera asta! tone de pufuleti!"

am tras adanc aer in piept si, cumva, ziua mea a fost mai buna.

14 comments:

Iren said...

:))) azi am stat langa o doamna care manca pufuleti si mi-a facut asa o poftaaaa. si cum am intrat in birou i-am anuntat pe toti ca poftesc pufuleti. dar nu am reusit sa-mi indeplinesc dorinta nici pana la ora asta :( in centru nu sunt pufuleti.

ruki said...

eu cred ca noi doua suntem predestinate! :))

Diana Adela Martin said...

la cluj au niste pufuleti tare buni, cei mai buni. ce a mai ras mama mea de mine cand m-am intors de acolo cu geamantanul plin de pufuleti

mo said...

eu, in schimb, acum doua zile ieseam de la lucru si am luat-o pe aleea din spate la palatul Sutu. acolo, la intrarea de langa un bloc sforaia un nene boshetar asa de infofolit in haine ca nu-i vedeam decat nasul. trecand pe langa el, am observat ca miroseau sforeielile lui a pufuleti ceva incredibil.
trebuie deci sa imi iau si eu niste pufuleti :), numa' ca sunt pufuleti buni (moi si putin sarati) si pufuleti naspa (uscati, uleiosi, excesiv de scartaitori in dinti si prea sarati. din pacate, nu mai sunt la curent cu marcile de pufuleti.

Anonymous said...

eu stiu ca la toate chioscurile de la fiecare gura de metrou gasesti pufuleti; dar cei mai buni sunt cei de la supermarketul Plus

sayadinna said...

pufuletii sunt cea mai frumoasa amintire a copilariei..moi galbeni pufosi exact ca puii de rata..

ruki popa said...

din cluj, supermarketul Plus, mana unui aurolac, orice gura de metrou, fapt e ca va cam plac pufuletii...
ah, am cei mai draguti cititori de blog din lume!
>:D<

Anonymous said...

realizez cu tristete cit sint de exclus din peisajul contemporan romanesc. ce-nseamna metrorex? care-i atitudinea potrivita acolo? de unde stii ca era bavareza colega? [ avea dirndl, brate groase si cinci halbe-n fiecare mina? ]

dupa citirea comentariilor se mai isca o tristete: romancele prefera pufuletii chipsurilor... mai trebuie lucrat la globalizare.

ruki said...

ba, ce-mi place cand mi se adreseaza lumea cu "romanco". e o nebunie de sentiment!

pentru cei ce folosesc doar limuzina personala, metrorex vine de la metrou si de la rex.

pentru cei ce au ochi doar pentru silfide, o bavareza e o femeie atat de bine cladita incat ar putea sa alapteze toti sugarii din cartier.

pentru consumatorii de chipsuri, nu va cred, ma, nu va cred!

Anonymous said...

acele "ba" si "ma" imi spun ca am trimis un comentariu deplasat. imi cer scuze.

ruki said...

"ba" si "ma" fac parte din farmecul meu. :)take it or leave it.

Diana Adela Martin said...

ruki, garantez eu pot domnul gingav ca nu eun ba

gingav, garantez eu pt ruki ca ea produce superba-uri

amandoi imi sunteti atat de dragi!

ruki said...

pace tie citiorule, garantat de diana.

indraznesc sa vorbesc in numele amandurora: si tu ne esti tare draga!

Regina Crabilor said...

Hahahahahha.
da, da, chiar pufuleti
hahahahahahah

yop