Friday, July 18, 2008

cocorii un' se duc cand se duc?

cred ca ma mut inapoi acasa. ieri mi-am dat seama ca viata mea e de un cacat complet aici. sunt atat de putine motive pentru care sa raman (si se imputineaza pe zi ce trece), incat ma apuca rasul cand ma gandesc la incapatanarea mea de pana acum. am obosit sa caut, sa inteleg, sa aman, sa sper in mai bine.

probabil ca o sa am o gradina de trandafiri perfecta, o sa scriu ganduri proaste pe coli ingalbenite ca sa am senzatia ca fac ceva cu viata mea, o sa-mi pierd serile citind biblioteca mamei in hamacul ala albastru din curte. si e foarte probabil sa ajung fata batrana, cea mai batrana dintre fetele mamei. o sa fiu exact ca un personaj sinistru din romanele cu boieri si boieroaice.

2 comments:

Anonymous said...

Tu stii povestea aia tu The Little Engine That Could, nu? Uite, ar fi trebuit sa iti trimit o carte de povesti... Nu m-am gandit.
Nu e o idee proasta sa te duci mai des pe la cuib, cocoaro. Poate de asta ai nevoie acum--o doza de Bascov.
Fruncea sus. "I think I can"
http://youtube.com/watch?v=ZTdDYjvXI54

ruki said...

cum de esti asa departe si asa aproape? da, sa-mi trimiti povesti si doctor seuss!!!
i think i can, i think i can!

yop