Friday, February 20, 2009

uite cum citesc eu

spectaculoasa mea viitoare cariera ma tine destul de departe de mine, asa ca citesc partout, in metrou, in maxi-taxi pana cand se inchide beculetul, in timp ce bat albusurile spuma, pe furis in fostul birou al lui bradut, in timp ce, intre timp.
cateodata, rar ce-i drept, nu sunt nici la birou, nu incerc nici sa sa-i imbunez pe neglijatii din viata mea.

atunci se umple cada usurel cu apa fierbinte, se pune un prosop in scobitura in care urmeaza sa-mi odihnesc capul, se presara farame de menta, ori se picura picaturi de lavanda sau mar (pentru cei carora nu le e teama de o balaceala porceasca, recomand praful de scortisoara; mangaie pielea intr-un mod incredibil si o umple de cararui- cred ca o sa cer candva sa mi se ghiceasca in urme de scortisoara).
poate ca se potriveste si-o muzica, sigur se anina un pahar cu vin si se ia CARTEA.
o ora de citit sub apa fierbinte si parfumata. cand si cand se scoate cate un genunchi din apa, asa, de dragul diversitatii.

8 comments:

sayadinna said...

eu n-am putut niciodata sa citesc i cada..e drept ca sunt adepta bailor luni si "spumoase"dar cumva nu am reusit sa introdic cititul in cada..ma tem ca aburii or sa stirce cartea sau si mai rau am s-o scap sa-i fac si ei baita:(

ruki said...

curaj, draga mea!
cartile trebuie ferite temeinic de foc, nu de apa. cine spune ca trebuie sa stea drepti? mie imi plac si cele care capata putina burta sau se sifoneaza sub mainile cititorului.

sayadinna said...

:))si mie imi plac cartile cu personaitate..ciufulite,imbatranite,ridate sau burtoase/cocosate

Anonymous said...

cand o sa ma mut si o sa am din nou cada (de vreo 2 ani sunt redus la dush), o sa experimetez faza cu scortisoara. poate o sa ma imbat de la aburul de vin fiert smellalike

dar o carte nu pot aduce sub aburi, poate un audio book

delia t said...

Din partea unei impatimite cititoare din cada, alte recomandari: mergand pe stradute fara prea mult trafic; asteptand trenul sau autobuzul; in parc, pe o banca, la rasarit de primavara cand nu iti mai ingheata mainile; pe sub birou, la sedinte neimportante si sforaitoare; asteptand pe la cozi administrative si de fapt pe oriunde si oricand. important e sa ai intotdeauna, negresit CARTEA.

Diana Adela Martin said...

mai mai Ruki de cand nu am mai gfcaut baie lafaita in cada.. darmite sa citesc mai mai Ruki mai

Ramona Gabar said...

Ruki draga, vreau sa zic ca mi-ai facut o pooooofta de baie parfumata!!!!
totusi, sa stii ca o ora e cam mult, nu face bine la inima. la mine de exemplu, nu face bine la inima pisicii care, avand o ura teribila fata de apa, plange si suspina de fiecare data cand intru la dus. probabil crede ca-s supusa la vreo tortura groaznica si ca TREBUIE sa trec prin asta zilnic. imi plange de mila si nu se linisteste pana nu ma vede teafara si nevatamata, printr-un miracol desigur, ajunsa inapoi.

ruki said...

nu stiu daca e chiar vin fiert, mai degraba placinta cu mere asa cum o fac eu- mai multa scortisoara decat mere.

delia t, respect! eu mi-as pierde viata dupa primele 15 secunde de citit din mers - acum cateva zile eram numai cufundata in proaspata bucatica de lectura (tocmai inchisesem cartea de metrou) si am incercat sa ies anapoda, pe unde se intra. m-am cam izbit de bara respectiva si m-a ras lumea. :)

mai diana mai mai, sa iei masuri! dusul spala, doar baia curata.

se poate si cu un stres mai mare: pisicul voaior. mucca mea are niste deprinderi pentru care numai pe fostul stapan sa-l certati. asa ca ma ascund mai tare de ea decat de noul coleg de apartament. :)

yop