Sunday, February 8, 2009

ce bine e sa peter pan!

uichendul asta, singura. fara iubit, fara musafiri, fara telefon de firma! doar cu mucca, insa ea nu se pune. pot sa beau vin rosu in timp ce ma joc cu picioarele pe pereti (eu am o multime de miscari de cand eram mica, pe care refuz sa le scot din uz, cum ar fi frecatul somnoros la ochi cu tot pumnul, miscare circulara, va rog!), sau sa cant d-ale lui gica petrescu in dus, intre hot chip si the silk demise, traiasca last fm!

ascult muzica tare-tare-tare! recuperez intr-o zi cei 6 ani departe de dan, cel mai bun prieten al lui ruchi, inca de pe vremea cand nimeni nu-i spunea ruchi. am schimbat impresii despre asezatul la casa ta si crescutul copiilor. sfaturi danicioase: "ramai cu omul care iti impartaseste stilul de viata si preocuparile, cu care poti vorbi despre orice; cu copiii trebuie sa fii dur, sa-i cresti in stil spartan! te rog eu sa faci un efort, promiti?". e tare amuzant dan al meu, degeaba imparte cei mai smecheri pumni care s-au vazut vreodata, ca in interior e dulce si moale ca un jeleu. eu tocmai pentru asta il iubesc. apoi a vrut sa stie cum mai arat si i-am trimis cateva poze.
"nu, vreau unele recente"
"pai ultima e din decembrie!"
" :) esti si mai copil decat te-am lasat; si mai frumoasa".
am rosit putin si m-am bucurat: "ti-am spus ca n-am mai crescut deloc, dimpotriva".

pe strazi ploua, asa, in general, insa pe a mea nu! drumul pana la carturesti e pavat cu bune intentii. ceaiul cu sofran si mango e un substitut multumitor pentru sunday morning, acest marquez al ceaiurilor.

mi-am pieptanat bretonul cu carare si am si suvite impletite(in 2), suficient cat sa-i bag pe sefi in sperieti maine, cand am de prezentat o tona de proiecte. cum sa lasi clienti atat de importanti pe mainile unei pustoaice? dumnezeule, ala e un clestisor verde cu o foca in parul ei? :))

No comments:

yop