Friday, February 6, 2009

liber cuvantinventatoare

telefoanele mobile tinute la capul patului produc si alte lucruri in afara de cancer.

drept exemplu, acum doua dimineti, sa fi tot fost sapte - sapte jumate, cand face mucca mea "buf!" de pe pervaz, drept in pat. intretrezita si complet naucita, apuc sa graiesc ceva. cateva secunde dupa, (in mega reluare, cum ar veni) imi dau seama ca nu face sens, maica, ce zic eu acolo. cum ma stiu, o sa pun grumazul la loc pe perna si n-o sa-mi aduc aminte cuvantul proaspat inventat, asa ca pun mana pe telefon si, cu ultimele puteri, scriu.

ce dracu poate sa insemne "acuadenta"? si daca e sa insemne ceva, oare cum sa se scrie? cu "c", cu "q"? ah, treaba grea asta cu inventatul cuvintelor! responsabilitate mare...

1 comment:

PhenoBarbieDoll said...

aha! deci de la telefon era? ca io dorm cu el sub perna. si ma tot visez vorbind foarte elocvent pe te miri ce subiect si cand ma trezesc minunata de cat de genial m-am exprimat, sau nu-mi aduc aminte nimic din ce-am zis, sau, mai rau, imi aduc si e numa' gibbersih...

yop