Friday, September 26, 2008

cine ia metroul mai devreme

in filme ciudate ajunge!

s-a intamplat ieri dimineata sa ma trezesc cu Benigno in metrou. bietul om intre doua varste probabil ca n-avea habar cu cine seamana si nici de ce ma uit eu asa la el. era atata speranta in privirile mele, de parca ajunsesem in sfarsit in camera aia din caramida afectiva si puteam sa-mi trag sufletul putin. imi venea sa ma duc la el si sa incep sa-i povestesc tot ce mi se intampla, cum stau cu viata si visele si tot restul, asteptand sa aud in sfarsit sunetul de om care imi vorbeste.

asta e, am nevoie de oameni care sa-mi vorbeasca.
mi-am adus aminte cat de tare imi lipseste dan, singurul proprietar de buzdugan pe care mi-l vreau aproape. un om minunat cu care credeam ca discut despre nimicuri, cand de fapt tot timpul fusese vorba despre filosofie si cele sfinte. si-i pasa atat de tare incat nici acum nu m-am lamurit cum e cu iubirea asta platonica, sau cum e cu iubirea in general. tot timpul mi se pare firesc s-o dau intreaga unor oameni si nefiresc sa n-o primesc inapoi. e vina lui dan, in mare parte.

8 comments:

Anonymous said...

am notat: "proprietar de buzdugan":)

ruki popa said...

incearca sa notezi"proprietar de buzdugan la propriu".
si da, ar trebui sa-ti fie putin frica...:)

Adrian Ciubotaru said...

la propriu sau la figurat (la fel cum "virtually" e tradus prin "practic"), tot simbol falic rămâne:)

ruki popa said...

:))
nu stiu de ce, dar imi pare ca discutia asta ne spune mai multe lucruri despre tine decat despre mine.

Independenta Dependenta said...

începem să vorbim:

despre buzdugan eu vreau să-ţi spun că m-am gândit câteodată că e plin cu bomboane din toată lumea şi că atunci când loveşti cu el un perete, îl umpli de miere şi caramel şi toate furnicile din lume se adună acolo pentru sugarstock, cel mai râvnit festival de pe duşumea! :)

ruki popa said...

iuhuuuuuuuuuuuuuu!
chiar asa cred ca e, de vreme ce noi am gasit pana si o cusca de veverite cu veverite in ea si bomboane; iti imaginezi ca buzduganul e facut fix pentru asa ceva!
stii cum e cu gandul frumos care alunga pe cel scarbos? multumesc muuuuuuuuult! >:D<

Independenta Dependenta said...

cu multă plăcere. lipicioasă.
mai trec şi, dacă ai vreme, mai alungăm gânduri rele sau răuvoitoare :)

ruki popa said...

comentariile tale lasa dare de stelute caramelizate, asa ca le astept cu mare pofta!

yop