Thursday, September 18, 2008

dezarmant

DE OBICEI UNDE SE DESCALTA DE PANTOFI O FATA PE TOCURI?

aceasta e intrebarea la care ma tem ca blogul meu n-are inca raspuns. ti-am inselat increderea, draga cautatorule google. ma simt prost, zau ca-mi vine sa intru in primul templu al sopingului, sa bag un imput de 10 cm si sa incep experimentul.

apoi as fi tentata sa generalizez, desi simt ca n-am nicio putere in zilele astea de toamna. si cum sa sa fiu eu reprezentativa pentru populatia de femei, atata timp cat eu port 37? as pune toti banii pe un 42.

prietenii stiu de ce.

2 comments:

Diana Adela Martin said...

fetele de 39 juma ce sanse au? ce sanse sa intalneasca marele amor saptamana viitoare intr-o zi cand poarta o rochie albastru electro si au de alergat sa plateasca tot felul de facturi? dar in ziua cand vor manca 3 tiramisu de la snack attack?

sau in oricare alta zi, dar spune-mi care ca sa am grija sa imi stea bine parul

ruki popa said...

heeeei!
habar n-am ce-i cu numerele mai mari sau mai mici de 42, asa ca te sfatuiesc sa indesi niste vata in varful pantofilor. numai asa vei gasi RASPUNSUL.

yop