Friday, September 19, 2008

imi vine sa-mi pup inbox-ul

"mi-e dor de tine ....
de dragalasenia ta ... de firea ta zapacita ...de povestile tale ... ma intreb cum esti ...."

de mine:

uite, sunt bine de tot. inainte sa primesc mailul eram doar bine. adica aveam starea aia buna, fara sa pot pune degetul pe ceva anume. acum am pe ce- pe mailul de la tine. am un motiv suficient de bun sa cant pe strazi cantecele din sezonul trecut ca strawberry swing si sa ma opresc in mijlocul drumului sa ma uit la nori colorati. citesc foarte mult si camera mea vagon e inundata de lumina de cand mi-a dat iren becul minune. ea spera sa ma vindece de adormit cu lumina aprinsa. pe bune?!? o sa se mute adela cu noi si de-abia astept, probabil o sa tin post vreo 2 saptamani numai si numai de entuziasm. daca exista o persoana care poate neutraliza energia "stefan", apoi numai cunt e aia.

de tine:

si mie mi-e tare dor de tine...
de cum zambesti tu, intelept si intelegator... de verva ta si topaiala pe loc...de firea ta de explorator (azi-maine o sa ajungi pana in laponia)...de strangerea ta de mana, care imi dadea mereu de inteles ca tot timpul o sa ramanem aproape...

asa a fost mereu si asa vor ramane lucrurile. te asteptam acasa, sa incepem sezonul 3.





2 comments:

Anonymous said...

sunt in drum spre casa ... am prins deja trenul... dar o sa mi ia ceva ca e drumul lung ...

ruki said...

hugs!

stii unde ma gasesti, maine sau peste luni.

yop