Wednesday, September 3, 2008

identitatea virtuala contraataca

in rolul lui obi uan canobi, o domnisoara necunoascuta venita la un interviu de angajare.

ruki skywalker (aflata inca de partea binelui) intra in bar, da doua replici de buna-buna, agitand betisorul in cafeluta. brusc, obi uan intreaba : "tu esti ruchi?".
la o analiza superficiala, fiica domnului care respira greu calculeaza mental cator oameni a impartit carti de vizita cu "ruchi" pe-o parte si "sizzling" pe cealalta. nu multi, nu multi! se gandeste: "coincidenta naibilor!".

asteapta cateva secunde bune, cat sa para ca-i e total indiferent in ce cercuri s-a auzit de pr-ul ei, si intreaba:
-de unde pana unde ruchi?
-ah, eu sunt cititorul BCR!

n-am sa redau alte linguseli, dat fiind faptul ca ceva oameni din lista irenei imi citesc blogul si n-as vrea sa ii umilesc total. doua lucruri am de spus:
1. tuh fatah, sunt micro-micro celebra! nu-mi cumperi totusi un martisor?
2. obi uan de la bcr, voi face toate presiuniile necesare. o sa insist pe langa conducere. o sa arunc cu bani in stanga si-n dreapta, o sa prestez favoruri sexuale, numai sa vad pe stacounter ip-ul agentiei si sa ma extaziez ca am valoare si ma iubeste cocalarii mei ddbisti!

fortza ddb fie cu voi!

4 comments:

Anonymous said...

:))))
Am fost strigata in nenumarate feluri la viata mea, da' niciodata Obi Uan!
Multumesc, Umblatoareo pe Scaieti (sau asa ceva), pentru sustinere si bani si reclama gratuita.
A, si in cazul in care toate 3 esueaza, "use the force, Luke" :P

ruki said...

am folosit deja forta!
bradut are bandaje de pif& hercules, pe scarile agentiei curg rauri de sange.

glumesc. as fi facut-o probabil daca erai un domn cu cravata si muschi, cum mi-am imaginat de la bun inceput. vai, cum ne mai da viata peste cap visele!

Anonymous said...

mda, viata e parsiva rau. da' muschi si cravata asteptai de la cititorul tau bancar?
io tot intorc prin jur capul ca maimuta in iarmaroc si nu vad nici un tip care sa corespunda cerintelor - ori cu cravata si burta revarsata senzual peste curea, ori salopeta si sticle "la Fantana" in spinarea musculoasa. Rrrrrrrr :P

ruki said...

inteleg.
atunci o sa fac un apel umanitar: vom pune mana de la mana sa te scoatem de-acolo. caci la noi, numa' barbati bine: senzuali pana la haos.

yop