Friday, April 11, 2008

uffffffff

imbatranesc...
acum o vreme, cand eram mai tanara si miroseam a mare si luna mai, din cand in cand mai aveam si succes la barbati.
atunci era suficient sa dau un mesaj si cartierele bucurestene se apropiau brusc, nici autostrada bucuresti-pitesti nu mai era ce-a fost.
in cel mai rau caz, mi-a batut la usa dupa trei ore. explicatia era ca nu vazuse mesajul, insa a fost iertat pentru ca a venit gafaind-alergase.
de unde sa stiu eu ca ulciorul nu merge de multe ori la apa? probabil s-a mai lasat carnea de pe mine, nu mai am nici cercel in buric...s-au dus clipele de glorie, nu mi le mai aduce inapoi vreun rimel minune!
mi-e dor sa fiu paparuda cuiva! mi-e dor sa vad baieti urcandu-se in primul Dacos din viata lor ca sa ma vada pe mine!

4 comments:

Iren said...

la un moment dat cineva se va urca pe o bicicleta (desi nu o sa stie sa mearga pe ea) pentru tine!
haide,putina veselie, sthe naiba! important e ca nu te mai doare spatele!

ruki said...

acel "sthe naiba" e delicios!
deci ne cumparam bicicleta?

Roxana said...

:) Am eu bicicleta, dar nu ma calific, pentru ca stiu sa merg pe ea :(

ruki said...

sthe conteaza? :))

yop