Monday, April 14, 2008

scoici, alge-salata si vesti bune

a fost o sambata plina de nisip.
roxanul e soferul minunat al autobuzului-motanca. el paste ferm bucatele de ciocolata si haribosii pe care i-i trec pe sub nas.
irene visatoare mai rau ca de obicei, sta in spatele meu si ma caineaza pentru purtarea mea bizara. eu ma scuz' herpesosul-neprietenosul imi controleaza iesirile necontrolate' . altfel, ii sta tare bine cu marea pe ea. ii vad carliontii electrizati de mirosul marin si imi imaginez cam cat ar plati admiratorii ei pentru locul meu langa ea, pe nisip.
iubitul meu nu are vama-n cap, ci N- Eforie N. fiecare bucatica erodata de Eforie ii aminteste de un moment in care n-a facut dragoste, desi asa trebuia. vom face ceva in privinta asta! singura mea pretentie- sa fie extrasezon.
si marea! marea e mai frumoasa decat mi-o aminteam. se umfla in pene si se da drept ocean. mi-a facut pofta de faleza din filme, pustie, cu o singura bancuta, goala si indecenta. ceata albureste marginea apei, nisipul cade greoi sub talpi. eu respir oceanul intr-o clipita, imi potrivesc costumul de baie in dungi cu manecute impumutat de la johnny si ma gandesc ce concept total gresit e ibitza. imi plac locurile ciudate pentru ca le populez in mod natural- sunt o prelungire a tinuturilor din mintea mea si mi-e bine.

No comments:

yop