Monday, January 4, 2010

vreau re-revelion!

ah, ce bine-a fost!
nici nu vreau sa povestesc, pentru ca am devenit superstitioasa. cum povestesc, cum se evapora tot.
dar tot va spun, numai sa ramana intre noi: sunt foarte, foarte fericita! au trecut deja 4 zile si tot foarte, foarte fericita sunt.

am lasat in urma cel mai singuros an de pana acum, cu gandul sa nu mai fug de oameni. vreau multi, multi prieteni si iubiti si m-am pus deja serios pe treaba.
azi in timisoara, maine-n toata tara!

la multi ani!

4 comments:

ZuZu said...

La multi ani si bafta-n noul an :)

cinemavictoria said...

ruki, ruki, tu esti happiness-addicted! :)
atunci sa fie si fericirea ruki-addicted! :)
la muuuulti ani!

raulnecesar said...

ah, fericirea asta cum da peste noi :)

ruki popa said...

ganduri prietenesti catre dumneavoastra, domnule iaurt

cinema, ce urare frumoasa mi-ai facut! :) intre timp am trimis fericirea la o scurta cura de dezrukizare, pt ca mi-am dat seama ca nu mai vreau de la distanta, anul asta vreau totul de aproape :)
un an spectaculos si cinematografic sa ai, draga mea draga!
raul, we are siamese if you please, we are siamese if you don't please :)
eu propun ca in acest an sa ne facem frati de cruce cu briceagul, dupa trecem pe la analize, evident

yop