Friday, January 29, 2010

i'm nothing like summer, thank you very much!

oriunde intorceam capul, dadeam de filmul asta.



asa ca l-am vazut.
mare, mare dezamagire. da, zoe e fantastica. tantavanul in schimb e sec, sec, sec. fortat, sec, neconvingator. mi-a stricat bucuria filmului. vedeti, eu sunt deja o cunoscatoare in ceea ce priveste tantavanii. imi plac de mor! asta e doar un tip obisnuit care se screme sa para geek. nu i-a iesit. money wasted on acting classes.

altfel, mi s-a spus ca-s exact ca summer. iata de ce zic nu, nu, nu:
1. ruki nu e un anotimp
2. i'm not a bitch (at least not all the time)
3. cand imi tai parul sufar sincer
4. nu am un semn din nastere in forma de inima, am o gropita artificiala in obrazul drept
5. sunt un dezastru la capitolul buna organizare, motiv pt care nu mi se spunea "anal girl" in liceu
6. desi nu cred in relatii si etichetarea chestiilor amoroase, sunt absolut convinsa ca o sa gasesc acel domn caruia sa-i fac 4 baieti si viata intr-un fel pe care nu si l-a inchipuit niciodata
7. probabil tot niciodata o sa-mi fie sot domnul de la punctul 6


daca e sa gasim un personaj cu care seman, ar fi...(nu tantavanul doamne-fereste!) sora mai mica. exact asa eram acum 15 ani. enervanta la culme, le stiam pe toate, dadeam sfaturi in dreapta si-n stanga, unor oameni care aveau de doua ori varsta mea. si uite ce-am ajuns. da, frati mai mari si prieteni ai fratilor mai mari, acum e momentul sa va razbunati. judecati-ma, dati-mi sfaturi, judecati-ma din nou.

1 comment:

Andrada said...

yeeeeeeeeees, yes, yeeeeeeees! Nici mie nu prea mi-a placut. Si credeam ca sunt singura din univers :P

yop