Monday, January 11, 2010

traiasca birocratia din romania!

inceputul anului intr-un ong hiperorganizat inseamna raport anual de activitate, dupa care aprecierea performantei. adica te plictisesti atat de tare, incat cea mai mica diversiune, cum ar fi arhi-fumata gluma tip "mari", e o binecuvantare.

tocmai scriam intr-o causta de mess, asa, aiurea, ca un copil ma vad facand intr-un an, maritis niciodata! si, tot din plictis, ma pun scaraotchi si toata trupa lui de draci baltati sa-mi fac un test pe fb, cica despre ce-mi aduce 2010. citesc, bifez, gat. imi apar pe monitor 2 verighete si imi pica fata.

mi-am mai revenit putin cand mi-am adus aminte ca statul roman ma impiedica sa fiu eu, adica nesabuita, spontana si neghioaba, cand vine vorba de casatorie. trebuie sa faci analize din timp, adica sa planifici straniul eveniment cel putin 2 saptamani. cine ma cunoaste macar un pic isi va da seama ca, in aceste conditii, statul roman nu o sa ma apuce niciodata femeie serioasa. desi, la cat de dubiosi sunt cateodata iubitii mei, e nevoie de teancul de analize pe noptiera, chiar langa metodele contraceptive, ceea ce inseamna ca as putea fi spontana fix cu cele mai nepotrivite exemplare.

oricum, raportul anual de activitate e lucrarea divolului!

3 comments:

tequila.cu.varza said...

Pai, succes ;)
Never say never... :))

cinemavictoria said...

am si io o intrebare, hodorosc-trosc:
de ce se marita oamenii?
:)

ruki said...

de succes n-am nevoie, ma pitesc de casnicie by default, am o catena burlaceasca in adn :))

hodorosc-trosc incearca sa-ti raspunda: fiindca treaba lor, ce-mi pasa mie? :))

yop