Tuesday, November 24, 2009

doare, deci inca o mai am

actiunile mele sentimentale haotice, toata sarada asta cu scorpia de neimblanzit, faptul ca sunt mereu cel mai barbat din incapere, au un scop precis. nu mai vreau sa trec prin trilioane de cioburi, nu mai vreau sa simt durerea aia acuta in stomac(am observat ca durerile de gastrita si cele de corason sunt localizate in aceeasi zona. wtf?).deci decat sa planga mama, mai bine sa planga ma-sa.

un plan frumos, o initiativa laudabila, o punere in scena convingatoare. atunci de ce tocmai m-a luat durerea care nu e de la gastrita? am facut totul conform schemei, ba chiar am exagerat usor la partea cu scorpia. asa ca nu merit asta si zau daca mai inteleg ceva.

am stat cca 5 minute sa-mi ascult inima care batea dubios, sa acomodez durerea erotica de stomac cu febra din dotare, sa-mi plang de mila, toate in acelasi timp. apoi mi-am dat seama ca e miunat ce mi se intampla. sufar, deci exist! tratamentul inuman la care mi-am supus inima vreun an si jumatate n-are aboslut niciun efect.

asa ca imi dau voie sa fiu deprimata in noaptea asta pentru ca oameni cu acelasi nume de familie incep sa moara in jur, pentru ca febra si tusea sperie si cea mai nobila si curajoasa pisica, pentru ca sunt cercetata de o comisie disciplinara (nu, nu lucrez la 2 si un sfert, doar la un ong care valoreaza fix atat), pentru ca e posibil sa ma fi indragostit aiurea-n tramvai.

de maine dimineata insa, pocker face.

4 comments:

raulnecesar said...

oh...

cinemavictoria said...

ruki, titlul e magnific. cu alte cuvinte, se stie, numai ce e viu sangereaza. asta insa nu inseamna ca nu trebuie sa-ti oblojesti ranile sau sa eviti sa le ai. eu zic ca metode exista, altele decat a nu fi viu. (multi asta incearca, de obicei.) oricum, la fel de adevarat e ca ceea ce doare si trece, de foarte multe ori ...

Anonymous said...

de ce poker face? nu ar avea sanse legatura sau pentru a evita dolorul?

kat said...

of, ruki, crapa-le-ar comisia disciplinara-n paispe mii de bucati

las' ca se mai intoarce si roata, or primi si ei niste comitete, comitii si comisii pana o sa li se acreasca

yop