Tuesday, November 3, 2009

pisoi infrigurat, caut stapan


l-am gasit duminica sub o masina, langa un parc. era mare ger afara, iar dumnealui, unsuros si tremurand, miorlaia din strafundul instinctului de supravietuire.

mi-a tremurat tot drumul spre casa, in timp ce torcea cat 10 motani categoria-grea, insirati pe o soba.

l-am spalat si am comis un genocid asupra puricilor; mirosea a gaina pusa in apa fiarta, la jumulit; ii e groaza de apa, totusi nu s-a oprit din tors.

as fi o mama-pisica exceptionala: din prima seara l-am invatat sa limpaie laptic si la ce-i bun nisipul; am racait impreuna, ne-am jucat cu bulgarii si am stranutat de la levantica.

bea laptic dintr-un capac de borcan si ocupa 1/5 dintr-o cutie de pantofi, cand sta intins.

ma stie. ma escaladeaza in 2.5 secunde, campeaza pe unul dintre umeri, se incurca in par si toarce din toate puterile.

aseara i l-am prezentat lui c. mare iubitor de pisici, murea de dragul lui (si de foame, evident), insa n-a fost chip sa ii distraga atentia de la mama-nepisica, asa ca din cand in cand ma trezeam cu dumnealui torcand pe sub sort.

asteapta pe cineva care sa-i dea un nume, sa-i umple periodic capacelul cu laptic, sa-i ofere un umar de tors, sa isi puna la bataie sireturile si uneori aratatorul.

2 comments:

cinemavictoria said...

ruki, vezi ca sunt o multime de site-uri pe care poti publica anunt gratuit (eventual cauta pe google dupa "anunturi gratuite"), vezi ca la unele trebuie sa te inregistrezi. uite doua care mie mi-au furnizat cereri in trecut:
http://www.cautstapan.ro/
http://www.eanimale.ro/

Anonymous said...

Salut.
Tocmai am lansat un concurs pentru bloggeri pe http://selectopunctro.wordpress.com.
Te intereseaza?

yop