Wednesday, April 1, 2009

va rog eu mult, e urgent

ma framanta o intrebare de vreo doua zile, de cand m-am trezit fata in fata cu andreea raicu, in metrou la grozavesti. deci era fata asta imbracata simplut, cu diamante mai mici in urechi si o bluza alba, chiar si sutien pe dedesubt; nu va pot spune cu certitudine daca avea una dintre fustele ei scurte, ca printul se termina in talie, poate prea brusc. dar nu de-aici nedumerirea.
ea transmite un mesaj tare misto: cica sa citim marii clasici; stiti voi, poetii nepereche, prozatorii mirobolanti. dar nici de-aici nedumerirea.
problema e ca nu-i inteleg scrisul si nu stiu exact ce scriitori/carti ne recomanda.
campania e facuta de cei care au adus-o si pe mihaela la pamuc, fireste. asa ca lamuriti-ma, necesit tot ajutorul vostru in aceasta dilema. :)

14 comments:

cinema victoria said...

ruki, depinde care-i publicu' tinta, pt. ca, daca ma vor pe mine :), eu, vazand printu', ma gandesc automat la ce zicea andrei serban despre teatrul national, ca acolo se face teatru ca in sec. XIX :). daca ii vizeaza pe cei ce cumpara colectia adevarul, e altceva. stiu ca-s foarte subiectiva, dar eu reusesc sa asociez persoana asta cel mult cu hugo, balzac, alecsandri, sadoveanu ... nu c-ar fi vreo problema cu ei. una peste alta, recunosc ca n-as citi o carte pe care mi-o recomanda fetita asta, da' eu sunt carcotasa rau, pe mine nu ma convinge nici macar la sampon. :) n-am vazut printul la metrou.
p.s. cineva ti-a recomandat intr-un post de-al tau recent viata amoroasa de zeruya shalev, am gasit-o intamplator ieri la carrefour, editata de humanitas anul asta, mi-am cumparat-o si eu, din toata saracia :). am si citit pe cand statem la rand la casa, vezi ca e un fragment si pe liternet. imi place cum e scrisa, desi are la inceput o intamplare nasoala ... o intamplare din alea care ma terorizeaza pe mine rau ... scuze c-am deviat, nu stiu daca ti-am si raspuns la intrebare. :)

ruki said...

veste buna mi-ai dat! ma duc s-o iau chiar astazi, salariul fiind pe card, daca e sa fie. :)

I said...

Sa stii ca de mihaela tot nu scapam. Dupa ce ca s-a dus la pamuk, s-a dus si la campania asta, adica apare si ea intr-un print, in maieu alb si cu parul ravasit pe umeri, ca si cum ar fi citit rasturnata pana atunci si n-a avut timp sa se pieptene. Si la ea se termina printul prea repede, asa ca nu putem afla daca are in partea de jos chilotii rosii (aia cu fumatul).

ruki said...

excelent! :)

mo said...

:)))
io ma uitam ieri la printul cu malalele si incercam aceleasi nedumeriri in fata scrisului:
"carti ...ne, carti .....i, (ceva cu bold) .... ..... .....
Horat.."

sau ne trebuie ochelari?!

Cîrchelan said...

Daca nu intelegi ce scrie acolo, clar e culturala treaba. Ce au Horatiu Malaele si Andreea Raicu in comun? Facultatea de medicina...

ruki popa said...

ma speriasem, credeam ca-i vorba de tudor chirila :)

Lucia Verona said...

Crezi că dacă aş apărea eu pe posterul acela ar da lumea năvală în librării? Campaniile de soiul ăsta sunt pentru cei care nu citesc de felul lor.

Dar e adevărat, pe Andreea Raicu nici eu n-aş fi bănuit-o că ştie să citească :)

"Viaţa amoroasă" de Zeruya Shalev este o carte bună, am recomandat-o şi eu.

ruki said...

"spune-mi cine-ti recomanda carti, ca sa-ti spun cine esti", caz in care ma simt onorata :)de-abia astept sa ajung intr-o librarie!

andreea spunea acum ceva vreme ca citeste conjuratia imbecililor. nu te asteptai la asta, asa-i? bietul toole, acum inteleg de ce s-a sinucis inainte sa culeaga roadele succesului sau literar :))

Anonymous said...

reclama cu Andreea parca ar fi o reclama cu Odette de Crecy recomandand "O iubire a lui Swann" (btw.: in materie de lectura de mal du coeur este pe locul 1, langa corespondenta lui Kafka cu Felice Bauer)

Anonymous said...

dar acuma mi-am amintit de ce imi aminteste blogul baiatului cu putin sindrom tourette(injuraturi): de "fight club" a lui chuck pahlaniuk-aia da-carte...

ruki said...

:)
hahaha,excelent!
despre corespondenta lui kafka -tocmai mi-ai dat de citit;despre swan- bine zici.

despre "radu palahniuk"-hmmm...n-as merge atat de departe

Anonymous said...

citisesi corespondenta lui kafka deja? si care corespondenta favorizezi? felice sau milena?

baiatul mi-a amintit si de "calatorie la capatul noptii" de celine-yummy carte, doamne...

Anonymous said...

mi-am amintit de scrisorile juliei de lespinasse (cred ca proust era un fan al ei)sunt foarte anti choderlos de laclos-kitsch. le stii?

yop