Tuesday, February 2, 2010

da pe jeg cine se/il fute?

si aici nu ma refer la jurnal, ci la blogarash (scriitor, pardon domnule cristi :)).

e ceva deosebit sa vezi
un hipstar clasic luandu-se de alti hipstari (folosind metoda reducerii la absurd, pentru ca nu pare sa citeasca, sa zicem ca are un semn de carte crosetat si ca face laba pe sigur ros)
un pitic indesat facand o ea-librar grasa
un individ a carui agresivitate e invers proportionala cu inaltimea si coeficientul de inteligenta spunad unui lant de librarii "ba lantule de librarii, esti agresiv, deci ma fut in tine, ba!"

mi-a placut in schimb despre neagoe, ca de obicei :). din ciclul "cum te fut si eu pe tine, tanara speranta": esti, PROBABIL, cel mai talentat tanar scriitor de pe-aici. nu publici si tu ceva? venim noi si cu editura, si cu promovarea.
mi se pare o reactie foarte normala si previzibila. cati dintre noi nu s-au simtit obligati sa faca un compliment (probabil:)) dupa un futai lung, in cazul de fata 10 paragrafe incheiate.

cel mai tare ma distreaza faptul ca, judecand dupa cat de mult a intarziat raspunsul de pr si personalitatea justitiara si agresiva a tanarului de la marketing, probabil s-a instituit o mica celula de criza pentru o pula rebegita :))

o sa ziceti: pai da, ruki e narator necreditabil, a luat-o personal. a lucrat la carturesti, cumpara carti de-acolo, e mai hipstarita decat summer din 500 days of summer, baga in engleza la foc automat (mai ales cu fuck si cunt), dar si in turca (mai ales cu sictir, sictir, sictir) si are si pistrui. aveti dreptate in principiu, doar ca frustrarea vine din alta parte: eu nu m-am futut niciodata in carturesti, in ani de zile de activitate. nu ma, sarutatul si pipaitul nu se pun. trebuie sa bag urgent un scurt contract de colaborare si sa repar aceasta mare, mare scapare.

pentru ochii sensibili, am scris asa murdarel pentru ca orice vietate care citeste 2 propozitii pe blogul astuia capata o forma ciudata si pasagera de sindrom tourette. si nu sunt vreo delicata, azi de exmplu am tras chiulul la munca si am terminat acea carte porografica a lui miller comisionata de un pacatos de librar(pe care o astept in varianta audiobook.se poate, se poate, se poate?). numai ca prostia ambalata in cuvantul "fut" ma scoate din supa mea de om bland si decent.

7 comments:

cinemavictoria said...

sa nu cumva sa-ti treaca prin cap sa stergi vreodata postu' asta! :)

ruki popa said...

ma, mie nu mi-e rusine cu gura mea spurcata. :))pe oamenii din jur ii mai jeneaza uneori

Anonymous said...

tanarul agresiv de la marketing zice ca celula de criza nu are chef de o tavaleala cu cineva care se scalda in jeg. pur si simplu, nu este o prioritate.

ruki popa said...

uh, m-am linistit! :) slava tanarului agresiv

ruki popa said...

de la marketing :)

runbaby said...

mi-as fi dorit foarte tare sa fi scris eu postul asta. chiar daca n-am lucrat la carturesti si, fatalitate, nici nu m-am futut acolo :).

I digz!

ruki popa said...

:) multumesc mult, e un mare-mare compliment. sa stii ca eu mi-as dori sa fi scris multe din articolele de pe omuleti.

eu cred ca e vremea sa incerci macar una din ele, si cum sa lucrezi pt carturesti nu e asa o mare chestie cum crede toata lumea...:)

yop