Sunday, September 27, 2009

despre oamenii-imbratisare

sunt oameni care iti strang mana puternic, sau care ti-o saruta. sunt oameni care te pupa pe frunte si, mult,mult mai rar, oameni care tintesc spre varful nasului tau. exista domni care-ti saruta mana condescendent, exista barbati care-ti mangaie spatele semi-decent.

insa astazi despre preferatii mei, oamenii care te imbratiseaza in loc de "hei!".

te vad, zambesc, vin spre tine si isi deschid bratele larg. te strang puternic, precum un urs mai mult mare decat mic; ori iti dau o imbratisare plapanda, translucida, protejandu-ti oasele sfarmicioase si mai sfioase decat obrajii. mai sunt si imbratisarile cu hopa-sus sau , preferatele mele, cele invartite ca un dans oltenesc de nunta.

oricum ar fi, trebuie sa-i iubesti, pentru ca n-am auzit inca povestidu-se despre o imbratisare rece, asa cum o strangere de mana sau un sarut se intampla sa fie cateodata.

numai in brate moi si calduroase poti lepada tristetile unei dimineti fara mucca, turtind suspinele odata cu sanii si burtica. numai inconjurand spatele prietenos al cuiva si sprijinindu-ti barbia de umarul imbratisatorului poti imparti o bucata de fericire, cu aroma de ciocolata mica, rotunda, de menta.

6 comments:

cinemavictoria said...

ruki, dar sunt oameni care te pot imbratisa si cu privirea, nu? sau cu un cuvant bine ales, mai exact ales chiar la momentul potrivit? sau astea nu se pun? :)

ruki popa said...

ba da,ba da, ba da! numai ca am avut eu o dimineata mai fizica :)

alex moldovan said...

Sunt oameni care trec pe lângă tine ca şi cum nu te-ar cunoaşte, deşi nu te cunosc.

Anonymous said...

oricum ar face ....eu cred ca de cele mai multe ori avem nevoie de o imbratisare ..o mana intinsa...sau de ce nu chiar si o imbratisare cu privirea...cum comenta cineva aici...important cred eu ca trebuie sa fie adevarata mai mult decat atat .......sa fie SINCERA !
salutari si pupici pentru toti !

Catalin said...

Cred ca arati bine, de te imbratiseaza atata lume.
(daca ti se pare comentariul stupid - check the m/f hug ratio)

ruki said...

ce sa-nteleg de-aici? ca numai imbratisarile de la barbati se pun la socoteala? sau ca femeile te iau in brate si daca esti boccie, in timp ce barbatii, esteti desavarsiti, fac un pas in spate si isi scuipa-n san?

da, normal ca sunt draguta!

yop